virisofta hakusessa LH2.4.2 ruisku ja DI/APC
virisofta hakusessa LH2.4.2 ruisku ja DI/APC
moro!
Minulla otsikonmukainen välimalli kuulemma. Jos joltain löytää tietoa virisoftasta niin mulle infoa, kiitos
Minulla otsikonmukainen välimalli kuulemma. Jos joltain löytää tietoa virisoftasta niin mulle infoa, kiitos
Saab 9000 -92/93 2.0 turbo
Re: virisofta hakusessa LH2.4.2 ruisku ja DI/APC
Laitappas vaan ostoilmoitus foorumin ostetaan osastolle. Jollakin foorumin jäsenellä voisi olla ylimääräisenä sopivat lastut sulle.
Muista myös ilmoittaa mikä vaihteisto sulla on. LH-jet 2.2:ssa automaattivaihteisella on eri ecu kuin manuaalilla. Veikkaisin 2.4.2:ssa olisi myös eri ECUt.
Muista myös ilmoittaa mikä vaihteisto sulla on. LH-jet 2.2:ssa automaattivaihteisella on eri ecu kuin manuaalilla. Veikkaisin 2.4.2:ssa olisi myös eri ECUt.
#4776 | Saab 9000 CD 2.0T -89
Re: virisofta hakusessa LH2.4.2 ruisku ja DI/APC
LH ECU on sama kuin täysipaineisessa vastaavassa, ja täysipaineen tehoille voi päivittää sitä muokkaamatta. DI/APC:ssa on eri lastu joten täysipaineisen lastulla voi nostaa täysipaineeksi jos asentaa myös coolerin.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: virisofta hakusessa LH2.4.2 ruisku ja DI/APC
jcarlson kirjoitti:LH ECU on sama kuin täysipaineisessa vastaavassa, ja täysipaineen tehoille voi päivittää sitä muokkaamatta. DI/APC:ssa on eri lastu joten täysipaineisen lastulla voi nostaa täysipaineeksi jos asentaa myös coolerin.
Cooleri on tarkoitus kyllä asentaa! Siis onko sulla softa?
Saab 9000 -92/93 2.0 turbo
Re: virisofta hakusessa LH2.4.2 ruisku ja DI/APC
Ei mulla muuta ole tuohon 2-litraisen 2.4.2 LH-jettiin kuin täysipaineisen 175 heppaisen alkuperäinen DI/APC softa.. viriohjelmia ei.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: virisofta hakusessa LH2.4.2 ruisku ja DI/APC
No tuollaista tehonlisäystä olen etsinytkin...jcarlson kirjoitti:Ei mulla muuta ole tuohon 2-litraisen 2.4.2 LH-jettiin kuin täysipaineisen 175 heppaisen alkuperäinen DI/APC softa.. viriohjelmia ei.
Saab 9000 -92/93 2.0 turbo
Re: virisofta hakusessa LH2.4.2 ruisku ja DI/APC
Kumpikos muuten ko. autossa hoitaa fuelcutin, LH vai DI/APC? 0.9bar pätkäisee.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Re: virisofta hakusessa LH2.4.2 ruisku ja DI/APC
Eiköhän se ole edelleen ylipainekatkaisija, löytyy oletettavasti kuskin jalkatilasta (1 letku, 2 piuhaa ja 1 ruuvi - ruuvista voi säätää tai piuhat yhdistämällä ohittaa kokonaan).suorsa kirjoitti:Kumpikos muuten ko. autossa hoitaa fuelcutin, LH vai DI/APC? 0.9bar pätkäisee.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: virisofta hakusessa LH2.4.2 ruisku ja DI/APC
Ei ole.aero kirjoitti:Eiköhän se ole edelleen ylipainekatkaisija, löytyy oletettavasti kuskin jalkatilasta (1 letku, 2 piuhaa ja 1 ruuvi - ruuvista voi säätää tai piuhat yhdistämällä ohittaa kokonaan).suorsa kirjoitti:Kumpikos muuten ko. autossa hoitaa fuelcutin, LH vai DI/APC? 0.9bar pätkäisee.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1172
- Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
- Paikkakunta: Vieremä
Re: virisofta hakusessa LH2.4.2 ruisku ja DI/APC
1.2barissa katkaisee tuossa matalapaineisessa kun ottaa hukkaportin letkun irti.
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
Re: virisofta hakusessa LH2.4.2 ruisku ja DI/APC
Millaisia fuelcut ahtoja 2.3T -92 manuaalissa on? Nyt ahtaa 1bar, ~0.1bar yli ja ali.
Saab NG900T-96, Stage1;''tää vinkuu''.
Saab 9000CS2.3T-92;suhisejapuhise-EX
''Sain kolme heppaa kahella hepalla''
Saab 9000CS2.3T-92;suhisejapuhise-EX
''Sain kolme heppaa kahella hepalla''
Re: virisofta hakusessa LH2.4.2 ruisku ja DI/APC
Nyt kun kohta joutuu laittaan telakalle tuon satkun mäntien vaihtoa varten, niin tulee ehkä hommattua -91 cc tonnari sen tilalle käyttikseksi.
Ajattelin tässä että onko tuommoseen -91 2.3T:hen bensalastua, epäilisin sen olevan LH2.4.2:sella.
Ja sitten näistä DI/APC lastuista vielä että miten ne toimii tossa 2.3:ssa, yhtä hyvin kuin 2.0:ssakin?
Jos nuo lastut pelaa samallaisesti kuin 2.0T malleissakin, niin onko ahtojen nosto mahdollista suorittaa ohivuotoventtiilillä vai meneekö sytyt persiilleen?
Ajattelin tässä että onko tuommoseen -91 2.3T:hen bensalastua, epäilisin sen olevan LH2.4.2:sella.
Ja sitten näistä DI/APC lastuista vielä että miten ne toimii tossa 2.3:ssa, yhtä hyvin kuin 2.0:ssakin?
Jos nuo lastut pelaa samallaisesti kuin 2.0T malleissakin, niin onko ahtojen nosto mahdollista suorittaa ohivuotoventtiilillä vai meneekö sytyt persiilleen?
SAAB 9-5 2.0t -98[RE85+T28](KA)/SAAB 9000CS 2.0t -97 430tkm(KA)/SAAB 9000CS 2.0i -92 340tkm(KA)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
Re: virisofta hakusessa LH2.4.2 ruisku ja DI/APC
Tervehdys. Löytyy virilastut Saab 9000 -91 2,3 Turbo. Nostaa paineet 1,5 bar. Oli minulla Aeron turbolla ja 3" putkistolla varustetussa kulkineessa. Myydään Boxeineen päivineen. Lastut Petäjävedellä. Hinnasta voidaan neuvotella, mutta tuskin maita kaataa. Nyttemmin samainen kulkine varustettu 5.5 trionicilla ja 3071 Garretillä. Puh.040-7388792 tai yv.