Vaihdoin siskolikan tonttuun kansipahvin. On muuten hyvät vinkit palstan tietäjillä, erikoiskiitokset minuuttimiehelle (+Alfamerin kaikille Saabisteille pakollisen opuksen tekijöille). Kaikki meni oikein hienosti ja yllättävän helposti
Samalla vaihdoin myös sitä sun tätä pellin alle, mm. termostaatin. Aiemmin lämpömittarin neula roikkui alhaalla, termostaatin vaihdon myötä neula nousi lähes puoleenväliin
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
No, "koeajoin" tonttua muutaman kilometrin kun pakoputki hajosi takarenkaan kohdalta mutkasta
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Pörinä alkoi pikkuhiljaa raivostuttaan ja korjasin sen. Pörinä katosi, mutta lämpömittarin neula ei jaksakaan enää nousta, vaan jää sinne neljännekseen kuten ennen kansipahvin vaihtoa. Termostaatin/kansipahvin vaihdon jälkeen ajoa on n. 350 km. Voiko termostaatti todellakin olla näin huonolaatuinen vai mitä v..ua oikein tapahtui? Termostaatti on Motonetista, QH-merkkinen.
Move your mind eli käsittääkseni rikkinäisellä pakoputkella ei voi olla mitään tekemistä koneen lämpöjen kanssa
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Jäähdytysneste menee vielä vaihtoon, samoin öljyt suodattimen kera, kunhan nyt kiertävät vielä vähän aikaa (molemmat vaihdoin pahvin vaihdon yhteydessä). Yksi vaihtoehto voisi kai olla, että termostaattiin on mennyt joku "nööli" kanavista joka jumittaa sen. Vai voiko olla (lohkoon jäi nesteet pahvinvaihdossa ja kanavat oli ....hieman suttuiset)? Olen kyllä lukenut huonolaatuisista termareista, mutta ei kai ne nyt näin huonoja voi olla? Muuten kaikki tuntuu olevan kunnossa, vielä.