Ihme teholukema...

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Krimis (t16lux)
"Kaasari"
Viestit: 50
Liittynyt: Pe Touko 14, 2004 14:31
Paikkakunta: Vantaa

Ihme teholukema...

Viesti Kirjoittaja Krimis (t16lux) »

Käytiin tossa katselemassa liikkeessä 2.0T CS tonnarii ja ihmettelin hieman otteessa olevaa teholukemaa joka oli 121Kw??? Sanooko mitään? Kyseessä on siis tuontiauto.
Punainen paroni
"Ruisku"
Viestit: 102
Liittynyt: Pe Syys 03, 2004 21:49
Paikkakunta: Riihimäki

Tehot

Viesti Kirjoittaja Punainen paroni »

Germaaniassa on ysitonneissa ilmeisesti käytetty erilaista kattia ? Vanhemmissa suomi-versioissa esim. vm-85 , mikä on itselläni, ei mokomaa tehonsyöjää ole ollenkaan, joten lukemat hevosina 175. :D Saksan versio tuuppaa 160 pollea johtuen katista... :(

Asia tuli vastaan, kun aikoinaan harkitsin varaosa-auton hakua saksoista ensimmäiseen tonnariini.

Viisaammat korjatkoon, jos olen aivammettässä ! :roll:
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7771
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

Jaa paljonkos minun kärryssä on sitten suomessa kaakkeja jos niitä saksassa on 200hp. ( vakio pata 2.3T )
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
Punainen paroni
"Ruisku"
Viestit: 102
Liittynyt: Pe Syys 03, 2004 21:49
Paikkakunta: Riihimäki

Suomi-turpiinin yliwoima

Viesti Kirjoittaja Punainen paroni »

Tässä pari Mobile.de:n ilmoiketta. Saksan kattia mainostetaan G-kat nimellä, en tiedä eroa meikäläisiin katalysaattoreihin.

Saab 9000 TURBO 2.0i G-KAT, Limousine EUR 750
D-71134 Aidlingen, EZ: 10/89, 212.000 km, 120 kW (163 PS), schwarz, TÜV: 01/05, SERVO , SITZHEIZUNG , EL-FENSTERHEBER...

Saab 9000iCD Turbo 16V TOP!!!!, Limousine EUR 1.890
D-23558 Lübeck, EZ: 06/88, 241.000 km, 118 kW (160 PS), keine Farbangabe, TÜV: 10/05, G- Kat, Bordcomputer, Scheckheft, Ser...


Tosta 2,3 urposta en tiedä mistä erot johtuu, mutta ilmoituksissa näkyy olevan 194 tai 200 hummaa.
Suomi-versioissa ei valitettavasti liene tämän enempää kaakkeja...ellei niitä ole sinne joku erikseen sullonut.

Saab 9000cd EUR 2.250, VB
B-4841 Henri Chapelle, EZ: 10/90, 180.000 km, 143 kW (194 PS), blau, TÜV: 08/06, Klimaanlage, Saab 9000cd turbo, Verbr. 8-11ltr. AB...

Saab 9000 CS/KLIMATRONIK EUR 2.490
D-01239 Dresden, EZ: 10/94, 147 kW (200 PS), blau-metallic, TÜV: 03/06, Klimaanlage, 2,3l Benzin,3 Hand, Klimatronik, Fahr...
9000tfor4ever
"Tuplakaasari"
Viestit: 70
Liittynyt: To Touko 20, 2004 19:59
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja 9000tfor4ever »

taitaapi APC:n asetuksetkin olla pikkuisen erillaisia kuin 175 versiossa.
mulla on tuonti jenkki malli ja siinä on ne 160. voit katsoa APC:n tiedot
http://www.900aero.com ja sieltä APC modifying.

mulla oli ongelma juuri ton katin kanssa kun merkitty vähäpäästöiseksi, mites sinulla?

juttua aiheesta
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=10537
Auto = 4 kirjainta
Saab = 4 kirjainta
ex 9000tfor4ever :)
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7771
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

Mikä ero on LH-Jetronicilla ja Trionic järjestelmällä.
Rintapellin takana olevassa boksissa luki JETRONIC ( siinä ABS boksin alapuolella ) eli onko nyt kyseessä LH-Jetronic..?
Ja mikä se DI/APC boksi on ja missä se on..?
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
moksu
"Hölösuu"
Viestit: 1260
Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 16:33

Viesti Kirjoittaja moksu »

milläs ohjataan 2,0 pikku t vm-98 ?
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

moksu kirjoitti:milläs ohjataan 2,0 pikku t vm-98 ?
Trionic on siellä ollut vuosimallista 93 lähtien.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Vastaa Viestiin