Ostin tänään -95 9000 CDE:n kun halvalla sain. Ei hirveästi näkyvää ruostetta paitsi takaluukun alaosa joka on ihan entistä tavaraa. Parin sadan kilsan lenkki voin todeta että auto on aika hyvässä kunnossa vaikka mittari tikittää 450 000 km. Pari kysymystä teille silti..
-Lämpömittari on ei näytä mitään, välillä saattaa herätä eloon hetkellisesti Mistä kannattaisi lähteä hakemaan vikaa. Lauhduttimen tuuletin toimii normaalaisti ja järjestelmään tulee lämpöä.
-Autoon on asennettu SAAB:in toimiva Webasto.. Käyttöohjeet ovat vaan hukassa..
Danne
Uuden vanhan 9000 omistaja..
Re: Uuden vanhan 9000 omistaja..
Se lämpötila-anturi on moottorin vaihelaatikon puoleisessa päädyssä, siinä läppäkotelolle menevän putken alla. Taitaa olla termostaattikotelon vieressä ja multa ainakin irtos se johto, kun vaihdoin termostaatin. Lämpömittari ei näyttäny mitään, mutta kun laitto johon paikalleen niin heräs.
9000 aero -97, 9000 cde -96
Re: Uuden vanhan 9000 omistaja..
Todennäköisesti sulla on anturin päästä johto melkein kokonaan irronnut tai päässyt menemään melkein kokonaan poikki.
Veikkaisin jälkempää. Mun omastakin on anturin liittimen äärestä johto ohentunut varsin ohkaiseksi, jonka vuoksi mittarin lukemat ovat heikot.
Veikkaisin jälkempää. Mun omastakin on anturin liittimen äärestä johto ohentunut varsin ohkaiseksi, jonka vuoksi mittarin lukemat ovat heikot.
#4776 | Saab 9000 CD 2.0T -89
Re: Uuden vanhan 9000 omistaja..
Kaverillani näin joskus sellaisen. Jos et muualta löydä niin voin ajansaatossa pyytää kopioitavaksi...Danne kirjoitti: SAAB:in toimiva Webasto.. Käyttöohjeet ovat vaan hukassa..
Danne
Nämä ollu 9000T -89,900i 16v kat -91, 900i 16v -89, 900i 8v -87, 900i 8v -85, 900GL -86, 99 t -78, 900 -81, 900 -79, 90 -85 NYT 9000CS -96