Niin laitoin sitten mittarin kiinni koska kulkine on edelleen nuhaisen tuntuinen. Ja tuloshan olikin odotettu eli mankun johto irti 0.2bar ja johto kiinni ~0.45bar. (No ei se ihme että tällä jää jalkoihin).
- Paljonkos tuo perus paine pitäisi olla?
- Haulla löysin lukemia 0.45bar?
- Mutta paljonko tuo kärsii olla max?
- Paljonko mankku lisää ahtoa?
Mikä part numero on HOT boxin päällä ja mikä on Aerossa?
Mulla tuo numero on 4300828
Voiko Aeron softan päivittää tuohon HOT:iin esim. Scantech:llä?
V-M
HOT perus paineet ja boxista?
HOT perus paineet ja boxista?
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Kiitos. Huomenna kennon vaihtoon ja ruuvaamaan kierretankoa kohilleen. Noissa WIS:ssä sanotaan että 0.02bar/kierros mutta muissa garretin oppaissa puhutaan 0.08bar? Ei sillä näkeehän tuon tehdessä mutta hieman ihmettelin.
V-M
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Noh kalibroiduista niin tiedä... maksaa tuo kalibrointi sen verran että taidan luottaa tuohon apexin mittariin. Ja kokeilla toisellakin mittarilla.
Olen joskus mittatyökaluja kalibroinut ja kaibrointeja teettänyt VTT:llä jne... Mutta eiköhän tuo hehtaarille satu
V-M
Olen joskus mittatyökaluja kalibroinut ja kaibrointeja teettänyt VTT:llä jne... Mutta eiköhän tuo hehtaarille satu

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135