Ongelmana on että kylmällä moottorilla Turbo mittari nousee keltaisen/punaisen rajalle. Koneen lämmettyä normaaliin käyntilämpöön mittari nousee karvan verran keltaisen puolenvälin yli ja kaasua pohjassa pidättäessä mittari alkaa laskemaan keltaisen puoleenväliin. APC venttiili ja ByPass on vaihdettu.
Autona Saab 9000 CD 2.3T vm.1992
Missä Ahdot?
Missä Ahdot?
Sierra Alfa Alfa Bravo. "The Swedish Car With Aircraft Quality"
Saab 9-5 2.3t Wagon ARC
#2203
Saab 9-5 2.3t Wagon ARC
#2203
Tulpaa ahtopaineletku C ja kokeile VAROVASTI AHTOPAINEMITTARIA SEURATEN, että onko ahdin kunnossa, eli nouseeko paineet.Holmes kirjoitti:Ei omasta mielestäni nakuta. Voisiko olla joku vuoto jossain tai vastaava?
PAINOTAN EDELLEEN VAROVAISUUTTA JA OMALLA VASTUULLA
ps. vaarana siis on ahtimen kilahdus jos tallaat pohjaan ja polttoaineen paineen katkaisu ei toimi.
Saab 9000 CS 2.0t A -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04
Mulla tekee hieman samaa? Mutta kiihdyttäessä nappaa tuonne 0.8-1bar mutta putoaa sitten saman tien nopeusmittarin mukana (mutta toiseen suuntaan ja hieman nopeemmin) tuonne 0.5-0.6bar? W:n nappasin irti ja ahdot pomppas 1.5 ja hyvin pätki Toimivalla mankulla testattu, ei juuri muutosta. Kulkine toimii kyllä eikä pitoa meinaa löytyä mutta kun ei ole vertailu kohtaa toisesta niin eipä osaa sanoa onko kuten pitääkin vaiko ei.
Niin kyseessä on täysin vakio kampe. Tulpat haen tänään ja uuden mankun myös, jos nuo auttais. Oletko kokeillut 98Oct? Vaikutusta? Oletko mitannut lämpöanturin arvot kylmänä ja lämpimänä?
V-M
Niin kyseessä on täysin vakio kampe. Tulpat haen tänään ja uuden mankun myös, jos nuo auttais. Oletko kokeillut 98Oct? Vaikutusta? Oletko mitannut lämpöanturin arvot kylmänä ja lämpimänä?
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135