pakosarjan laippa?!?! EDIT: Softa?!?!?
Re: pakosarjan laippa?!?! EDIT: Softa?!?!?
Onhan tuolla aika paljon, mutta ei kuitenkaan läheskään joka kokoonpanolle. Itsekin tuskailen kun ei just sopivaa löytyny, vaan pitäis mahdollisesti ruveta karttoja vääntämään...
#3839
9-3 Turbo X SS M6, 9000 Aero -94 st±5
Entiset:9000 2.3t aut - 97, Saab 9-3 TiDS -08, 9000 2.3T -95, 9000 2,3T -91, 9000T -86, 9000i -90, 9000T -85, Saab 900c -87
9-3 Turbo X SS M6, 9000 Aero -94 st±5
Entiset:9000 2.3t aut - 97, Saab 9-3 TiDS -08, 9000 2.3T -95, 9000 2,3T -91, 9000T -86, 9000i -90, 9000T -85, Saab 900c -87
Re: pakosarjan laippa?!?! EDIT: Softa?!?!?
Kesäkuulle varattu ahtimen päivitykselle aika, nyt vaan herää kysymys että kai sen auton voi sieltä pois ajaa vaikka on steg2 softa ja vakio bensalaitteet?!?!?
SAAB 9000CSE 2.0T -96 B204E (Steg-2) #4964
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
Re: pakosarjan laippa?!?! EDIT: Softa?!?!?
Mitä itse tekisin niin hommaisen toisen ECUn ennen sitä ja ruinaisin ecuprojektilta "edes sinne päin" softan. Sitten softa purkkiin jossain, ja vähän paremmalla mielellä kotia ahtimen vaihdon jälkeen, peruspaineilla tietenkin.
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Re: pakosarjan laippa?!?! EDIT: Softa?!?!?
Jos vaihdat suuttimet samalla isompii niin auto käy niin rikkaalla että harmeja siitä tulee.
Jos vaihdat vaan hyrrän ja ajelet alle 0.5 bar niin eiköhän se vanha softa käy siihen hetkeksi. Eikä kannata "kokeilla miten holsu vetää" sillä softalla, 1 bar paikkeilla alat jo sulattaan metallia.
Mitkä suuttimet, bensaregu tai MAP tulossa ?
Jos vaihdat vaan hyrrän ja ajelet alle 0.5 bar niin eiköhän se vanha softa käy siihen hetkeksi. Eikä kannata "kokeilla miten holsu vetää" sillä softalla, 1 bar paikkeilla alat jo sulattaan metallia.
Mitkä suuttimet, bensaregu tai MAP tulossa ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: pakosarjan laippa?!?! EDIT: Softa?!?!?
Kai se sitten on parempi trailerilla hakea ku sillä se sinne viedäänkin
Suuttimiks meinasin jotain +600cc kokoluokkaa, pumpuks Walbro 255 LPH.
Missäs vaiheessa tuo 3barMap kannattais laittaa, maptunilla ainakin meinaa että yli steg4:siin se ois laitettava, ja alkuun nyt ainakin ois hakusessa joku 350hv, katoaan sitten kasvaako taas nälkä syödessä.
Suuttimiks meinasin jotain +600cc kokoluokkaa, pumpuks Walbro 255 LPH.
Missäs vaiheessa tuo 3barMap kannattais laittaa, maptunilla ainakin meinaa että yli steg4:siin se ois laitettava, ja alkuun nyt ainakin ois hakusessa joku 350hv, katoaan sitten kasvaako taas nälkä syödessä.
SAAB 9000CSE 2.0T -96 B204E (Steg-2) #4964
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
Re: pakosarjan laippa?!?! EDIT: Softa?!?!?
Olis aika tarpeen että päättäisit mitkä suuttimet ja bensaregun aiot hankkia, ei kukaan saa tehtyä softaa arvausten pohjalta.
3 bar mappia tarvitaan kun halutaan turvallisesti mennä ahtopaineissa yli 1,5 barin, oikeastaan 1,4 barin jälkeen olis jo tarpeen mikäli aikoo fuelcutin pitää ominaisuuksissa. Tästä on juttua foorumin aikaisemmissa topiceissa toistuvasti.
Paljonkohan tolla holsulla irtoais tolla pannulla 1,4 bar ahdoilla ja sytkän optimoinnilla, löytyykö vertailukohtia jostain ?
3 bar mappia tarvitaan kun halutaan turvallisesti mennä ahtopaineissa yli 1,5 barin, oikeastaan 1,4 barin jälkeen olis jo tarpeen mikäli aikoo fuelcutin pitää ominaisuuksissa. Tästä on juttua foorumin aikaisemmissa topiceissa toistuvasti.
Paljonkohan tolla holsulla irtoais tolla pannulla 1,4 bar ahdoilla ja sytkän optimoinnilla, löytyykö vertailukohtia jostain ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: pakosarjan laippa?!?! EDIT: Softa?!?!?
No oisko jotain hyväksi todettua säädintä tarjoilla, toi maptunin "nuke" on ainakin melko hintava. varmaan suuttimiks tulee noi 630cc maptunilta.
SAAB 9000CSE 2.0T -96 B204E (Steg-2) #4964
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
Re: pakosarjan laippa?!?! EDIT: Softa?!?!?
Vakiosäädin?
Re: pakosarjan laippa?!?! EDIT: Softa?!?!?
NIIIIIIIIINNNNNNN. Kai se vakiosäädinki siellä menee, vai onko ilmennyt jotain oireita vakiolla?!??!
SAAB 9000CSE 2.0T -96 B204E (Steg-2) #4964
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
Re: pakosarjan laippa?!?! EDIT: Softa?!?!?
Miks se säädin pitäis väkisin vaihtaa? Riittäähän se ton kokosilla suuttimilla vakiokin?
M97CSB234EFM57001 RE85