9-3/9-5 etupenkki tonnariin?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5266
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

peinu kirjoitti:Et ole vissiin ysikolkilla ajanut, ainakaan kovin pitkään?
Joo en pitkää matkaa ja sekin lyhyt matka tuntui aika ankealta, en saanut penkkiä säätöihin ja jalkoja ahdisti sekä ratti että keskikonsoli, tonnarista ja og-satkusta olen löytänyt paljon paremmat ajoasennot. Kuten sanoin en ole persjalkainen vaan minun jalat on todella pitkät verrattuna muuhun kroppaan, tämä hankaloittaa sekä autoilua, että housujen ostoa. :D

-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Noh, itse olen aikamoinen tappi verrattuna sinuun. 188/96 ;) Naapurin setä on joka suhteessa sinua ja minua isompi ja se viihtyy kyllä kolkissa kanssa. Mulla on molemmat niinkuin sigusta näkyy. Noh viihdyn kolkin kuskin paikalla paremmin, maanläheisempi. Tevisullakin on kokemusta molemmista, mutta Teemu onkin "vain" normimitoissa :)

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
tlaakso
"Aero"
Viestit: 373
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 21:54
Paikkakunta: Paimio

Re: 9-3/9-5 etupenkki tonnariin?

Viesti Kirjoittaja tlaakso »

Mihin tämä keskustelu päättyi? Saiko tevisu penkin vaihdettua, jos sai niin miten? 9-5T:n viestit kun puuttuu välistä, en saanut kokonaisuudesta selvää... Mitenkähän SAHR:n kanssa, toimiiko stand-alonena vai onko joku elektronisempi systeemi? Airbagin voi varmaan purkaa pois tai jättää kytkemättä. Niin ja onko penkinlämmittimessä samanlainen toimintaperiaate molemmissa malleissa?

Itsellä on sama homma, ei tonnarin penkki synkkaa selän kanssa vaikka kuinka kiemurtelisi. Sen verran mitä olen 9-5:llä ajanut, ei ollut tällaista onkelmaa.

9-5 harmaa plyyshipenkki varmaankin sopisi tonnarin lähes samanväriseen sisustaan oikein hyvin, ja noita saanee aika halvalla nykyään.
Kannatusjäsen
#3382
Vastaa Viestiin