Tuossa kesärenkaita ruuvailin alle ja kun paikalle sain pyöräytin niitä ympäri. Tietysti ennen renkaan paikalleen laittoa katselin että kaikki suurinpiirtein kohillaan siellä.. Noh kun vas. eturengasta pyöräytin ni pyöri tosi tahmeasti ja sitten jymähti täysin. Koitin etsiä kohtaa jossa ottaisi kiinni kun vika oli kerran päällä mutta en löytänyt mitään. Laskin tunkin alas ja vekslasin autoa parkkiruudussa essun tassun. Tosi huonosti liikkui aluksi sitten ikäänkuin "vapautui". Otin koeajot ja kun kääntää ratin tappiin joko vasemmalle tai oikealle niin vasemmalta kuuluu todella paha laahaus/hinkkaus ja auto meinaa jopa pysähtyä. Ajoin auton taas parkkiin ja nostin edestä ylös. En löydä mitään väljää eikä näy mitään selvää hinkkausjälkeä. Kun siinä taas pyörittelin ja kääntelin ja katselin ei mitään krohinaa ei mitään.. komeasti pyörii.. vain kun ajaa niin huomaa.. Onko ideoita miten edetä muutakuin antaa maistaa vaan ja kattoa uudestaa ku alkaa osia tippumaan ?
Nimim. hämmentynyt korjaaja
Etupää rohinaa
-
- "Kaasari"
- Viestit: 6
- Liittynyt: To Syys 23, 2010 18:03
- Paikkakunta: Turku
Etupää rohinaa
9000 -92 2.0T
Re: Etupää rohinaa
Itse vaihdoin tänä iltana alle 10tkm ajetun moponetistä ostetun pyörännavan toisenmerkkiseen ja ronklotus loppui. Katotaan mitä tämä kestää, alkuperäiset kesti yli 250tkm. Huomenna leimalle, kädet hikoo
-00 95 Aero farkku
Re: Etupää rohinaa
Itelläni huomasin saman jutun aikoinaan ko vaihoin aluvanteilta
peltivanteille ni liian pitkät pultit oli ja ne pultit otti kiinni laakeri runkoon.
peltivanteille ni liian pitkät pultit oli ja ne pultit otti kiinni laakeri runkoon.
-89 valmetin , -88 , -91 ja -97 vm 9000: tonnit.