![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
9000t vetari ongelma
Re: 9000t vetari ongelma
jatkettu vetari on nyt toiminut moitteetta,lyötiin kaksi vetari poikki,jotta saattiin kahdesta vetarin puolikkaasta 2cm pidempi(tämän teki siis ihan kilpa autoilua harrastava ammatti henkilö) ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24070
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: 9000t vetari ongelma
huh huh... et sitten etsiny autoosi kuuluvaa osaa...
kilpa-autoilua harrastetaan niin monella tasolla..
roskapönttöluokan hitsausauma turbo tonnarin vetarissa ei lupaa hyvää
kilpa-autoilua harrastetaan niin monella tasolla..
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
roskapönttöluokan hitsausauma turbo tonnarin vetarissa ei lupaa hyvää
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7571
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: 9000t vetari ongelma
Aikoinaan tappelin kanssa noitten vetoakseleiden kanssa, ja tuo akselinpituussaba T kirjoitti:eli onko automaatin vasen vetoakseli pidempi kuin manuaali? ja mitkä on mitat?
tuli todennettua kantapään kautta.
Jos en aivan väärässä ole niin manuaalissa on lyhyempi vetoakseli.
( 150m pääsin eteenpäin kun sylkäisi vetarin ulos )
Ja syy miksi näitä vetoakseleita hajosi, moottorin puoleisen boorin ryntöpinnat
olivat kuluneet väljiksi.
Tämän johdosta akseli ns..haki paikaansa, jokainen pysäytys ja lähtö hakkasi akselin
booria sileämmäksi, kunnes ne antoivat periksi.
Kyseessä oli 2.3T Automaatti.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Re: 9000t vetari ongelma
nalleolut kirjoitti:huh huh... et sitten etsiny autoosi kuuluvaa osaa...
kilpa-autoilua harrastetaan niin monella tasolla..![]()
roskapönttöluokan hitsausauma turbo tonnarin vetarissa ei lupaa hyvää
mikähän tämä kuuluva osat nyt tarkalleen on?
kyllä mä luotan ton vetarin kestävyyteen ja onhan toi saban vetari jo testattu useempaan otteeseen kestäväksi,joten susi hommasta ei voida puhua
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Re: 9000t vetari ongelma
Automaatissa vasen vetoakseli on 496 mm ja manuaalissa 516 mm. Jos akseli on tuon 20 mm liian lyhyt, sisäpää taitaa karata. Epäsovitusta voi tulla myös moottorin pituudesta jos kone / vaihteisto vaihdettu sopimattoman aikakauden malleihin.
Vetoakseleista löytyy tietoa:
http://www.driveshaftstore.co.uk
ja jos juuri nyt linkistä:
http://www.driveshaftstore.co.uk/index. ... hMode.y=12
10*SAAB
Vetoakseleista löytyy tietoa:
http://www.driveshaftstore.co.uk
ja jos juuri nyt linkistä:
http://www.driveshaftstore.co.uk/index. ... hMode.y=12
10*SAAB
Re: 9000t vetari ongelma
omani mittailin juurikin pidemmiksi malleiksi ja silti vaan vetarit ei sisämaljassa kulkenu ku huulilla,joten naps ja näps ja vähä hitsiliimaa niin avot johan vetari ui siellä sisämaljalla sille tarkoitetussa kohdassa
taisinki 10*saab sulta niitä vetareita ostella ja muutenki turista saabin ihmeellisestä maailmasta?(ainakin nimimerkki viittaa siihen)![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
taisinki 10*saab sulta niitä vetareita ostella ja muutenki turista saabin ihmeellisestä maailmasta?(ainakin nimimerkki viittaa siihen)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)