Saab 9000 2.3t -95 lastutus

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: Saab 9000 2.3t -95 lastutus

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Jeps, -548:lle on mulla virilastun binääri valmiina kyllä. Jokunen tyhjä prommikin pitäisi olla.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Re: Saab 9000 2.3t -95 lastutus

Viesti Kirjoittaja V-M »

Mulla on tollanen speedpartsin purkki T5:lle jossa lukee saab 900 185hp 1994 stage 3 ja vss no. Joskus kokeilin sitä tuossa omassa 2.3 automaatissa ja kyllä se ihan mukavasti toimi kiersi ainakin korkeemmalle. Taisin sillä viikon päivät ajellakkin. Tuossa se on ollut sen jälkeen toimeettomana senjälkeen parisen vuotta.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
saba T
"Tuplakaasari"
Viestit: 74
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2011 22:16
Paikkakunta: nurmes

Re: Saab 9000 2.3t -95 lastutus

Viesti Kirjoittaja saba T »

jcarlson kirjoitti:Jeps, -548:lle on mulla virilastun binääri valmiina kyllä. Jokunen tyhjä prommikin pitäisi olla.
eli miten edetään jos laitettas mulle semmonen lastu?purkki sulle vai koko auto :mrgreen: suuttimet sun muut on vakiot,ainoastaan tällä hetkellä 3"putkisto.
ja mitä tämmönen lysti maksa?
laita vaikka yv.
onko mulla nyt tämä se matalapaine turbo?(129kw versio)jos on niin samalla kait kannattas laittaa se täyspaine turbon magneettiventtiili?vai liekkö jo laitettu
tuommonen numero löyty siitä magneettiventtiilistä
7517477
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: Saab 9000 2.3t -95 lastutus

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Kyllä sulla täyspaineturbo on ja magneettiventtiili (sama kuin OG900:ssa), ei matalapaineita ollut olemassakaan vielä 1987. :)

Lähetä APC purkki vaan jos haluat siihen myös modin että yrittää 1 bar ahtoja ja yläkierroksilla pitämistä, LH purkkia tai sen lastua en tarvitse vaan voin lähettää suoraan ohjelmoidun lastun tuolle -548:lle.

Loput YV:llä.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
saba T
"Tuplakaasari"
Viestit: 74
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2011 22:16
Paikkakunta: nurmes

Re: Saab 9000 2.3t -95 lastutus

Viesti Kirjoittaja saba T »

mites toi dp? nyt jos ja kun siihen isketään vakio dp:n tilalle 3" niin saako turbon puoli päähän sitä isompaa lähtöä,jotta tuo 3"dp käy suoraan?vai tuleeko 3" dp vakio kokosella turvalla?
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: Saab 9000 2.3t -95 lastutus

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Vakioturboon tarkoitetussa 3" dp:ssä on kuristus jotta sopii pakopesään.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
saba T
"Tuplakaasari"
Viestit: 74
Liittynyt: Ma Kesä 06, 2011 22:16
Paikkakunta: nurmes

Re: Saab 9000 2.3t -95 lastutus

Viesti Kirjoittaja saba T »

jcarlson kirjoitti:Vakioturboon tarkoitetussa 3" dp:ssä on kuristus jotta sopii pakopesään.
ok.mites onko niitä isompiä lähtöjä tehty jotka voi vaihtaa vakio turboon jos haluaa sen kuristuksen pois?
DIggItaLLr
"Hölösuu"
Viestit: 1437
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
Paikkakunta: Suomen Miami

Re: Saab 9000 2.3t -95 lastutus

Viesti Kirjoittaja DIggItaLLr »

"Kuristuksen" voi myös mieltää suurenevana suppilona heti turbon jälkeen.
Spoolauksen kannalta tärkeää että 3" alka heti turbon jälkeen ja DP"n mutka on 3".
Vastaa Viestiin