9000 2,0t -97 sammahti tuossa taannoin ja diagnostiikka herjasi, että lambda sökö.
Laitettiin tarvike ja lähti käyntiin ihan ok ja toimi, kunnes 20 kilsan ajon jälkeen pelit seis ja taas herjaa samaa vikaa.
Onko kokemusta, että tarvike voisi oikeasti korkata tuossa ajassa vai onkohan jotain muuta vikaa, mikä rikkoo anturin?
Laite on lastutettu stage1.
Tarvike-lambda kesti 20 km..?!
Tarvike-lambda kesti 20 km..?!
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Re: Tarvike-lambda kesti 20 km..?!
Tarvikelambdat on kuraa, eli kyllä on mahdollista että korkkasi jo. Aito Bosch tilalle ja kestää taas 200tkm.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Tarvike-lambda kesti 20 km..?!
Ei ole ensimmäinen turbokoneissa hajonnut tarvikelambda. Miksi säästää parikymppiä aidon boschin valinnan sijaan ?
Tietty jos softa lykkää bensatulvan sopivassa vaiheessa lambdan päälle niin lämpötransientit voisi hajottaa parhaimmankin anturin, mutta ihan perus suitella tehdyt stg1 softat ei ainakaan tee tätä
Tietty jos softa lykkää bensatulvan sopivassa vaiheessa lambdan päälle niin lämpötransientit voisi hajottaa parhaimmankin anturin, mutta ihan perus suitella tehdyt stg1 softat ei ainakaan tee tätä
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Tarvike-lambda kesti 20 km..?!
vaikka se testeri herjaisikin lambdaa,vika voi olla muualla ja lambda ei kykene korjamaan vaan antaa vika ilmoituksen.
Re: Tarvike-lambda kesti 20 km..?!
Mistähän lähtis vikaa etsimään?
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Re: Tarvike-lambda kesti 20 km..?!
Ei sitä tarvi muualta etsiä kuin lambdasta jos vikakoodi oli 6 vilkausta (lambdan lämmitys tai jännite) eikä 7 vilkausta (adaptaatio). Edellämainittu on yksiselitteisesti anturivika (tai sen johto/liitin). Mittaa lambdan lämmityspiirin vastus yleismittarilla.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com