![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Autona siis toi 9000 2.3 CD T16 DI/APC M:92, joo ja sitten kyllä tiedän jo näitten ongelmallisuudesta
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Aattelin vaikka aikani kuluksi rakentaa
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Asensi tässä tuosta vanhemmasta saabista painemittarin, (kylläkin merkkiä taiwani lainenjcarlson kirjoitti:Eprommeja voin noista surullisenkuuluisista di/apc lastuista kyllä prommailla, LH osalta riippuu boksin loppunumeroista. Mitään toimintatakuuta ei ole muuta kuin että toimii yhtä huonosti tai hyvin kuin ne muutkin di/apc lastut.
Sellainen asia unohtu vielä kysästä että eikös tästä (T5)venttiilistäkin pitäisi kuulua sellainen naksuminen, kun painelee jarrupoljinta ja sulakkeen olen tarkastanut (ehjä)jcarlson kirjoitti:Niin joo, 2.3T kyseessä. Siinä kai nuo DI/APC lastut toimii hieman paremmin. Kyllähän tuo mankkuvena todennäköisesti on viallinen, vakiolastuillakin pitäisi ahtaa enemmän kuin tuon verran.
Jos ja kun mulla pitäisi olla nytte tällähetkellä toi stage 1 versio niin paljonko tämä pitäisi antaa maksimissaan paineita.jcarlson kirjoitti:Niin joo, 2.3T kyseessä. Siinä kai nuo DI/APC lastut toimii hieman paremmin. Kyllähän tuo mankkuvena todennäköisesti on viallinen, vakiolastuillakin pitäisi ahtaa enemmän kuin tuon verran.