...

hyvää syksyn jatkoa
worcmik
Saabismi on sairaus, mutta mukava sellainen...
Sisäkoteloa ei saa mistään, vain pelkkä ulkopelti/kaari löytyy esim Motonetista.
Kesällä kysyin juuri samaa asiaa ja lopuksi kotelo oli pakko tehdä paloista itse uudelleen (rälläkällä kunnon suorakaiteen muotoinen pala pois ja uusi hieman isomman kokoinen pelti tilalle)...

Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
Kun tässä autohitsausvihjeitä alettiin jakelemaan, niin laitetaan vielä yksi vihje: Vanha nahkatakki on hyvä varuste ruosteista autoa hitsattaessa. Kirppareilta saa halvalla semmosia autohitsaukseen sopivia. Ai miksikö? No, hitsaushomma monesti häiriintyy, kun pitää alkaa ravistelemaan hihan läpi menneitä tulikuumia rautapalloja pois. (meikäläisen käsivarsissa on aika monet palojäljet).
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
-
- "Turbo"
- Viestit: 285
- Liittynyt: To Maalis 04, 2004 10:17
- Paikkakunta: Käläviä
Joo ja muista teipata ranteitten kohdalta ettei mee kipunat hihaan....
Voisin laittaa jotain kuvia omasta saapas rojektista ,siihen meni tosiaan lankaa ja peltiä raakasti, mutta hyvä tuli jos itte saa kehua.
Oli muuten hyvä idea staa varaosa kaara itte ostin ruottista 90 mallisan iivarin josta irtos hirveesti pelltiä. kokkolassa on monta purettua tonnaria jos tarttet osia, taka pyörän kotelot kannattaa ottaa irti kokonaisena ehjästä autosta.

Voisin laittaa jotain kuvia omasta saapas rojektista ,siihen meni tosiaan lankaa ja peltiä raakasti, mutta hyvä tuli jos itte saa kehua.
Oli muuten hyvä idea staa varaosa kaara itte ostin ruottista 90 mallisan iivarin josta irtos hirveesti pelltiä. kokkolassa on monta purettua tonnaria jos tarttet osia, taka pyörän kotelot kannattaa ottaa irti kokonaisena ehjästä autosta.
9000 turboS -91
96 Super -78
99 GL 5Speed -81
99 Turbo sedan -80
95 -71
99 GL 5speed -83
96 Super -78
99 GL 5Speed -81
99 Turbo sedan -80
95 -71
99 GL 5speed -83
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Sulattele sitä tinaa kuumailmapuhaltimella. Kokeile lämpötila.
Kovapuulastalla silittelet sitä tinaa ja raspilla viimeistelet.
Lisää tinaa, niin ettei vanha tina sula ja valahda lattialle. Ton oppii aika nopeasti.
Tuon 0,75:sen kun taivuttaa suoraan kulmaan ja hitsaa vanhan päälle. tulee kyllä lujaa rakennetta.
Muista suojata hitsisaumat sinkkimaalilla, rälläkkäkuurin jälkeen
Kovapuulastalla silittelet sitä tinaa ja raspilla viimeistelet.
Lisää tinaa, niin ettei vanha tina sula ja valahda lattialle. Ton oppii aika nopeasti.
Tuon 0,75:sen kun taivuttaa suoraan kulmaan ja hitsaa vanhan päälle. tulee kyllä lujaa rakennetta.
Muista suojata hitsisaumat sinkkimaalilla, rälläkkäkuurin jälkeen
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3