Elikkä hyvän toimivan huolettoman Volvon vaihdoin vasta 193tuhatta ajettuun vm -92 CS tonnariin. Herkkuja riittää, vaaleat täysnahat, jalopuulistat, automaattivaihteisto ym ym. Koneena 200hv 2.3l turbo. Kaupat tein eilen ja kerkesin autolla ajamaan 250 km päivän aikana ilman minkäänlaisia ongelmia. Illan suussa lähdin sitten juoppokuskina naapurikaupunkiin käymään. Odotellessa porukkaa kävin vähän ajelemessa ja ihailemassa miltä se 200hv tuntuu alla nuhanysvyjen jälkeen. Reissuun lähtiessä tuli JO ensimmäinen onkelma: ACC puhallin puhalsi täysillä joka asennossa painoit sitten OFF tai yritit säätää puhallusta pienemmälle. Kylmää ei tosin tullut laisinkaan, lämmintä ja haaleaa ilmaa joka lämpöasetuksella... Ajattelin, että pikkuvika naah ei haittaa.
No päivän aikana ajaessa moottorin lämmöt pysyivät maantiellä siinä yhdeksän paikkeilla koko ajan ja kaupungissa nousivat vain hieman päälle.
Sitten nyt illalla kun porukkaa olisi pitänyt lähteä hakemaan kaupungista pois, siinä ajellessa keskustassa yllättäen huomasin CHECK ENGINE-valon syttyneen. Paniikki iski kun huomasin moottorin lämpöjen nouseen punaiselle. Ei muuta kuin auto äkkiä tien reunaan parkkiin ja sammuksiin. Onni onnettomuudessa, että vapaa parkkipaikka oli suoraan silmien alla. Moottoritilasta tuli melkoista höyryä ja jäähdytinnestesäiliössä valtava paine ja sihisevä ääni. Vähän ajan kuluttua päästi kaikki jäähdytinnesteet alleen... Säiliöstä lähtevästä mustasta letkusta (en nyt saa koko yönä nukkuneena päähän) löytyi halkeama jonka kautta päästi myös vedet ulos joita koitin lisätä jäähdyttääkseni. Öljyjen seasta ei löytynyt vettä.
Ai ko mukava taas! Ei paljoa voi kehua näitä omia yksilöitä, koko ajan jotain hajalla... Ja innolla odotan mitä remonttia tämä tuo tullessaan, pidetään peukkuja pahimman varalta

nim. Kaksi maanantaiyksilöä omistava...
muutama kuva nyt vielä tulokkaasta, tarkoitus olis siirtää toisesta komeammat 17" vanteet alle
http://www.aijaa.com/v.php?i=007008353683.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=009338353685.jpg