Ehkä aiheen vierestä, mutta vaikuttaako DI-Kasetin toimimattomuus bensapumppuun?
Itsellä teki sigun Tonnari tenät. Auto sammui kesken ajon ja ei käyntiin lähde.
-PA-pummpu 2kk vanha ja kokeiltu ehjällä bensapumpun releellä.
Mutta pumppu ei lähde päälle
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Posti kantoi kotiin tänään uuden Bilteman kataloogin, ja totta se on! DI-kasetti 119 €! Täytynee laittaa tilaukseen, kun Aeroon taitaa joutua kohdakkoin sen hommamaan. Onhan tuo alkuperäinen jo yli 250 tkm pelannut, mut viime aikoina on joskus esiintynyt nykimistä. Tuolla hinnalla kannattaa jo ostaa takakonttiin
Joo. Lauantaina yskähti viimeisen kerran Saab ja eiku parkkiin sakkopaikalle. Onneksi pääsi suoraan glögipatojen ääreen. Tänään vaihdoin seuraavan Motonetin sytkäkasetin ja hajonneesta lähdetään heti ensi viikolla vaatimaan takuut. Kesti se 10 kk ja ehkä 10 tkm. Näitähän pitää vaihtaa useammin kuin öljyjä Katsotaan nyt sitten loppuun asti tämä homma.
Oireet olivat kyllä ennen lopullista mossahdusta perinteistä nykimistä ja prötäämistä juuri turbon alkaessa ahtamaan. Nyt kulkee niin tasaiseen, että kuski ihan ihmeissään. Luultavasti kulutuskin tipahti pari litraa satasella.
Saabit: 96 V4 -73 -74 -79
95 -71; ne kaikki on jo sulatettu
Nykyään 9000 Aero -95 ja käyttis 9-3 -05