Itkuhan tässä jo meinaa tuon romun kanssa tulla. Käytin taas kerran venttiilikopan auki ja ihailin jakoa, joka kyllä on oikein(ketju ehkä hivenen venynyt). Tyhjäkäyntiventtiilin vaihdoin, mutta eipä tuo toinenkaan enään uuden veroisessa kunnossa ole, kun olen sen kertaalleen aukaissut. Mitähän uusi kustantaa?
Tuota ilmamäärämittaria voisi vielä kokeilla vaihtaa, mutta kun en omista toista samanlaista... Jos joltain saisi kokeille Oulusta niin olisi kiva.
			
			
									
									
						Ajoitus ongelma?
- 
				turporuuvi
- "Turbo"
- Viestit: 285
- Liittynyt: To Maalis 04, 2004 10:17
- Paikkakunta: Käläviä
juu kyllä se vaan on hirveen yleistä ettää imm hajoo, mulla meni just samalla tavalla imm rikki kun t04 lla että jännitteet oli ihan mitä sattuu.  
Heitin "uuden" kehiiin ja taas mentiin, voi kyllä olla että rupee olemaan männän renkaat loppu jos on öljyä ilmanputsarissa asti. Mittaa ohivuodot myllystä niin se kylla paljastaa onko harva tai ei, kuumalla koneella sitte se testi 
  
			
			
									
									Heitin "uuden" kehiiin ja taas mentiin, voi kyllä olla että rupee olemaan männän renkaat loppu jos on öljyä ilmanputsarissa asti. Mittaa ohivuodot myllystä niin se kylla paljastaa onko harva tai ei, kuumalla koneella sitte se testi
 
  
9000 turboS -91 
96 Super -78
99 GL 5Speed -81
99 Turbo sedan -80
95 -71
99 GL 5speed -83
						96 Super -78
99 GL 5Speed -81
99 Turbo sedan -80
95 -71
99 GL 5speed -83
Siis se öljy oli tullut huohotinputkesta, jonka nyt tukein ja laitoin puhaltamaan auton pohjaan öljysuojaa...turporuuvi kirjoitti:voi kyllä olla että rupee olemaan männän renkaat loppu jos on öljyä ilmanputsarissa asti. Mittaa ohivuodot myllystä niin se kylla paljastaa onko harva tai ei, kuumalla koneella sitte se testi
