Onks suuria jippoja tcs kakkan kickdown vaijerin säätöön. mitta varmaankin sama kuin mitä tuolla olikin jossain muissa juttua... mut oliko siihen jotain muuta erikoista? miten ajetaan kaasuläppä täysin auki asentoon vai mitataanko tyhjäkäynti asennossa? loksahtaa vaihtee päälle kovemmin ku kuuluis mun mielestä ja kickdown ei toimi ja vaihtaa 3krpm:ssä koko ajan isompaa.Koitin haulla mut ei ollut tosiaan TCS vempeleen säädöstä mittä.
auto 2.3T TCS vm 1991
TCS ja kickdown säätö?
TCS ja kickdown säätö?
Saab 9K 2.3T
MB W211 AMG Optik
Renault Kangoo
http://www.MSR-Autollesi.com
http://www.Optimoiautosi.fi
MB W211 AMG Optik
Renault Kangoo
http://www.MSR-Autollesi.com
http://www.Optimoiautosi.fi
Re: TCS ja kickdown säätö?
Vaijeri asetetaan niin että KDW-moottorin vivun ollessa ääriasennossaan vaijerikin on täysin ulosvedettynä. Sen jälkeen tarvitaan ISAT tarvitaan kalibrointiin. http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 57#p739957
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Re: TCS ja kickdown säätö?
voi suoli
Saab 9K 2.3T
MB W211 AMG Optik
Renault Kangoo
http://www.MSR-Autollesi.com
http://www.Optimoiautosi.fi
MB W211 AMG Optik
Renault Kangoo
http://www.MSR-Autollesi.com
http://www.Optimoiautosi.fi
Re: TCS ja kickdown säätö?
onko turunseudulla isattia?
Saab 9K 2.3T
MB W211 AMG Optik
Renault Kangoo
http://www.MSR-Autollesi.com
http://www.Optimoiautosi.fi
MB W211 AMG Optik
Renault Kangoo
http://www.MSR-Autollesi.com
http://www.Optimoiautosi.fi