Puhaltimen moottorin vaihtoa on täällä jo käsiteltykkin, mutta en löytänyt juttua siitä onnistuuko tuo puhaltimen siivekkeiden irroitus ja kiinnitys kuinka kivuttomasti?
Eli kannattaako ostaa pelkkä moottori vai pitääkö suosiolla sijottaa enemmän rahaa ja ostaa sellainen missä puhaltimen siivetkin valmiina kiinni?
Ainakin muinoin tuloksena oli vain muovinpalasia kun yritin kutvosen rupellia irrottaa.
Lämppärin puhallin
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Vaihdoimme juuri tonnariin puhaltimen moottorin siivillä.
Hintaero on 17 Ecua .
siivetön 80 Ecua
Bosch siivellinen 97 Ecua
Motonetissä on hintaero hyvin pieni noiden vaihtoehtojen välillä.
( muovilla kun on ikävä taipumus murentua vanhetessaan.)
Hintaero on 17 Ecua .
siivetön 80 Ecua
Bosch siivellinen 97 Ecua
Motonetissä on hintaero hyvin pieni noiden vaihtoehtojen välillä.
( muovilla kun on ikävä taipumus murentua vanhetessaan.)
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 163
- Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 22:52
- Paikkakunta: Hamina