Onko 9000 cs -95:lle normaalia että moottorin lämpötilamittarin osoitin ei nouse kuin puoli kahdeksan kieppeille pitkälläkin matkalla. Entä mistä johtuu kun ulkona on viisi astetta pakkasta, saabissa sisälämpö täysillä ja reippaammin puhallusta matkustamo ei meinaa lämmetä samoisella pitkällä matkalla?!
Autossa on automaattinen ilmastointi...
Termostaatti ongelmako?
Termostaattioire!
Itselläni parani heti vaihtamalla termostaatin. Osta alkuperäisosa.
Joo mulla ainakin roikkuu (tonnarin mittarineula)ja paljon mukavampaa katsoa näin päin,kun ei tarvitse koko ajan vahtia nouseeko liikaa(edelleen puhun lämpömittarin viisarista).Mimmi kirjoitti:Paitsi uudemmissa tontuissa, joissa mittari roikkuu.
Termaria vaihtoon, jollei lämpene.
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
9-5 2,3T aero -06
Itsellä lämpöä piisaa mutta lämpömittarin viisari jää tuonne puolikahdeksan paikkeille, ei ole edes kesällä noussut puoleen väliin.
Vikanako veden lämpötila anturi vai kuuluuko sarjaan lämpömittarin viisari roikkuu?
Autona Griffin 3.0 V6 vm -95 ja automaatti ilmastoinnilla
Vikanako veden lämpötila anturi vai kuuluuko sarjaan lämpömittarin viisari roikkuu?
Autona Griffin 3.0 V6 vm -95 ja automaatti ilmastoinnilla
Griffin 3.0 V6, parasta kyytiä housut jalassa
Racher kirjoitti:Itsellä lämpöä piisaa mutta lämpömittarin viisari jää tuonne puolikahdeksan paikkeille, ei ole edes kesällä noussut puoleen väliin.
Vikanako veden lämpötila anturi vai kuuluuko sarjaan lämpömittarin viisari roikkuu?
Autona Griffin 3.0 V6 vm -95 ja automaatti ilmastoinnilla
Aihetta on pohdittu aiemminkin:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... %F6mittari
ja
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... ht=viisari
96GL -79 (MR)
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."