Ja
![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)
Eli muutama päivä sitten liikennevaloista liikkeelle mummotyyliin pintakaasulla. Kuului tussaus/tuhaus mikälie ja alkoi käymään kolmella. Noh lapset mukana niin linkuttelin sitkeästi 10 km kotia. Kotona DI-kasetti pois ja tulpat. 4 ja 2 pytyn tulpat mutkalla ja keraamit halki/poikki/murusina sekä 4. pytyn suuttimen liitin irti(joo se rautalankalukko puuttuu). Uudet NGK:t pesään ja testi.
Kolmosella, nelosella ja vitosella kaasua, rötää hitosti ja seosmittarissa palaa melkein kaikki ledit mitä siitä löytyy. Kulkua ei oikein nimeksikään. Toisella DI:llä sama homma.
Ahtoja ei nouse ko tilanteessa kuin 0,2 bar. Pari päivää kurvaillut siististi noin 80 km.
Tulpat pois ja kaikki ovat lakanan valkeita.
Sitten se itse asia... Missä vika? lambda? pa-pumppu? suuttimet? joku muu mikä?
Asuntovelallisella ei oikein olis mutu-tuntumalta varaa lähteä jätesäkillistä osia vaihtaa.
Ja tuo T5-suiten hommaaminen on ollu harkinnassa, mutta näin maallikosta se vaikuttaa hieman liikaa heprealta.
Kiitos jo siitä, että joku jaksoi tämänkin aivopieraisun lukea. Vielä isompi kiitos jos joku osaisi kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa mitä tehdä.
Kiitos ja kumarrus.