Terve,
Mites teillä muilla, onko koneen lämmöt (jo) näin nollan tuntumassa ajossa alhaiset? Mulla 2.0 turbo ja ei tunnu lämpiävän edes ajon aikana kunnolla, lämpömittari näyttää noin klo 7 suuntaan, parhaimmillaan max klo 8. Ettei tekis hallaa siipiveikolle?
Oletteko laittaneet (turbo)tonnareihin jotain pahveja/suojuksia talviajossa syylärin/lauhduttajan eteen? Onko suoraan sopivia alkuperäisiä / tarvikkeita jossain tarjolla?
K
cool tonnari
Kaikilla sama ongelma.Haku toiminnolla löytyy juttua tosta.a9000 kirjoitti:Mites teillä muilla, onko koneen lämmöt (jo) näin nollan tuntumassa ajossa alhaiset? Mulla 2.0 turbo ja ei tunnu lämpiävän edes ajon aikana kunnolla, lämpömittari näyttää noin klo 7 suuntaan, parhaimmillaan max klo 8. Ettei tekis hallaa siipiveikolle?
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Ja eikun Veljekset Laakkoselle Konalaan (kehuskelivat että heillä pääkaupunkiseudun halvimmat orkkisvaraosat, termostaatin hinnassakin tulee varmasti montakymmentä senttiä "säästöä" esim. LänsiAutoon
) termostaattia ostamaan, kuluerä n. 13€ muistaakseni. Oman tonnarin lämmöt ajossa puoli ysin - ysin nurkilla aamun n. 11 asteen pakkasessa ilman mitään pahviviritelmiä, termari vaihdettu kesällä.

-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84