Tiedä sit noista testivoittajista. Joitain vuosia ostin TM:n testivoittaja Exiden, no kesti tasan vuoden. Ostinpa sit kovin kehutun Bannerin, no se kesti hieman yli vuoden... Taitaa vähän joka merkkiin tulla maanantaikappaleita.YuZzI kirjoitti:Ite ainaki ostaisin ennemmin Boschin ku Snajderin, näkeehän sen jo hinnasta. Mutta jos ei kumpaakaan noista, niin Exide tai Trane, ovat ainaki joskus olleet testivoittajia. Itellä jo monta vuotta ollu Trane 95Ah ja ei mitään heikkoa käyntiin lähdön kanssa... *kopkop*
Akku jolla lähtee käyntiin
Re: Akku jolla lähtee käyntiin
9-3 SC Aero 2.8TS XWD -08
9000 Aero -97
9000 Aero -97
Re: Akku jolla lähtee käyntiin
Oliskin akku alkanu antamaan merkkejä pienemmillä pakkasilla, mutta ei, hyyty vasta kun tuli -27 mittariin.Koskinen kirjoitti:Entinen taisi olla Euroglobe 62Ah, alkoi esittämään luovuttamisen elkeitä jo pikkupakkasilla. Nyt Exiden Excell 70Ah ja hyvin tuntuu lähtevän käyntiin.
Exiden listasta katsottuna tonnariin taitaa mahtua mitoiltaan vielä joku 80Ah kokoluokan akku, jossa kylmäkäynnistysteho vielä suurempi kuin tuossa omassani.
- Jyri
Re: Akku jolla lähtee käyntiin
TAB On akku johon luotan.
Ollut omassa autossa kiinni noin 5 vuotta...
Tehty muuten vielä euroopassa.
Olikohan slovenia taislovakia tai jostain sieltä.
http://www.tab.si/index.php?lang=en
Vartaa tai jotain muuta paskaa en autooni tuki.
Yks vois olla banneri , mut kun siitä ei oikeen ole kokemusta.
Ollut omassa autossa kiinni noin 5 vuotta...
Tehty muuten vielä euroopassa.
Olikohan slovenia taislovakia tai jostain sieltä.
http://www.tab.si/index.php?lang=en
Vartaa tai jotain muuta paskaa en autooni tuki.
Yks vois olla banneri , mut kun siitä ei oikeen ole kokemusta.