kyseessä 1995 vuoden 2 litranen turboton kone. auto lähtee hyvin käyntiin mutta kierrokset nousee käynnistyksen jälkeen ja kunnes tasaantuu niin rupeaa röpöttämään kuin kävisi 3 sylinterillä ja lämpimänä pakoputkesta kuuluu poksuntaa. Kun autolla ajaa ja painaa kytkimen pohjaan niin kaynti rupeaa aaltoilemaan ja rauhoittuu kun polkaisee kaasua. Autolla ajettu 288tkm ja DI-kasettia ei vaihdettu ikinä että voisiko johtua siitä?
piti kysyä vielä täältä kun 4-korjaajalta kysyi niin kaikki sanoi eri vian: 1.DI-kasetti. 2.tyhjäkäyntiventtiili likainen. 3.imuletkuissa vuoto mutta on tarkistettu ja ei havaintoja vuodoista. 4. yksi venttiili ei toimi.
vikakoodi luettu, näytti nollaa.
KIITOS ETUKÄTEEN VASTAUKSISTA

tuli mieleen vielä että vetää ykkösvaihteella joutokäynnillä aikas terhakkaan malliin kierrokset n.1500 kierrostaminuutissa mut 1000 pinnas tyhjäkäynnillä paikallaan.
myös kun haistelin konetilaa niin kaasuvivuston vieressä on lievä bensan katku.