Morjesta!
Tiedän, että haualla löytyy aiheesta enemmän, mutta olisiko jollain antaa lisävinkkejä virittämisen suhteen?
Auton 9000 2.3T -93 ja siinä on jo nyt 3" DP ja kerholaisen lastu.
Ahdin riittänee varmaankin 300hp tienoille, mutta mites polttoainepumppu ja suuttimet?
Välijäähdytin on varmaan seuravaa askel?
Onko tuossa jo 240mm vauhtipyörä, että voiko sinne suoraan laittaa Aeron kytkimen?
9000 viritystä
Re: 9000 viritystä
Moi.
Vakioahdin riittää johonki 260-270hp paikkeille, isompaa turboa siis peliin. En tiedä onko välijäähystä juurikaan hyötyä kun alkaa turbo ahdistaa. Jos laitat isomman turbon niin siinä samalla kannattaa se välijäähykin vaihtaa isompaan ja sitten alkaa kytkin olemaan rajoilla eli kestävämpää kytkintä peliin.
Bensapumppu ja suuttimet riittää vielä noille tehoille.
2.3T:ssa on sama kytkin kuin aerossa eli 240mm vauhtipyörä löytyy.
Vakioahdin riittää johonki 260-270hp paikkeille, isompaa turboa siis peliin. En tiedä onko välijäähystä juurikaan hyötyä kun alkaa turbo ahdistaa. Jos laitat isomman turbon niin siinä samalla kannattaa se välijäähykin vaihtaa isompaan ja sitten alkaa kytkin olemaan rajoilla eli kestävämpää kytkintä peliin.
Bensapumppu ja suuttimet riittää vielä noille tehoille.
2.3T:ssa on sama kytkin kuin aerossa eli 240mm vauhtipyörä löytyy.
Saab 9000 CDE -97 2.3TA Syssyllä 2016
Skooda Octavia 1,9tdi AHF -00
..
EX Saab 9000 CSE -96 2.3TA "anniversary" Kesällä 2018
EX - Saab 9000 CS -97 2.0t stg5 Kesällä 2014
EX - Saab 9000 CD -95 2.3T Norjassa kesällä 2012
Skooda Octavia 1,9tdi AHF -00
..
EX Saab 9000 CSE -96 2.3TA "anniversary" Kesällä 2018
EX - Saab 9000 CS -97 2.0t stg5 Kesällä 2014
EX - Saab 9000 CD -95 2.3T Norjassa kesällä 2012