Haulla ei paljoa näistä kahdesta vikakoodista löytynyt. Elikkäs Tech2/Isat antoi pihalle
429B0=pysyvä.
24461=tilapäinen
Vaikka koodit nollaattiin niin nämä kaksi aina ilmestyivät käynnistettäessä takaisin. Tästä syystä tyhjäkäynnin kalibrointi ei käynnistynyt ainakaan samalla lailla kuin tuolla UKK on kerrottu. Internetin syövereistä löysin jotakin infoa noihin vikakoodeihin.
429B0=Incorrect version coding. Autossa vissiinkin SQR lastu voisiko vaikuttaa.
24461=Knock sensor (KS) or KS circuit. Jotakin naku anturiin liittyvää.
Magneettiventtiili on ohitettu turbosmartin tyyppisellä venttiilillä. Muuten mitään käytöstä häiritsevää ei ole tullut huomattua. CE valo ei vilkuta EDU:ssa mitään. Suurin ongelma on ollut että kylmällä koneella kytkimen pohjaan painaminen on saattanut sammuttaa auton. Lämpimänä ei ongelmaa. Tästä syystä lähdettiin TCS kalibroimaan/tyhjäkäyntiä säätämään. Aamulla tuo vasta selviää menikö kalibrointi perille jos toimii kylmänä paremmin.
9000 vikakoodit.
9000 vikakoodit.
Sierra Alfa Alfa Bravo. "The Swedish Car With Aircraft Quality"
Saab 9-5 2.3t Wagon ARC
#2203
Saab 9-5 2.3t Wagon ARC
#2203