Kiitokset vastauksista, niistä löytyi juuri sitä mitä toivoinkin eli tieto siitä että yliohjautuvassa tonnarissa on joko alusta osittain/kokonaan lopussa tai tarkoituksella tehty alustasta yliohjausta tukeva (eli molemmissa tapauksissa alustassa on vikaa
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
), ja vahvistus sille että kunnossa olevana ko. auto on hyvä tai jopa erinomainen ajaa.
Tuo oma satkuhan toimii tällä hetkellä (tuo on tarpeen lisätä ettei se ala protestoimaan seuraavassa startissa) oikein loistavasti eikä minkäänlaista tarvetta toiselle tai toisenlaiselle autolle ole, mutta kun tuo autokuume vaivaa pahasti (ja minä kun luulin että voin lopettaa nettiauton selaamisen kun ostin tuon nykyisen...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
).
9000:n suhteen on itsellä hyvin kaksijakoiset tunteet, toisaalta en pidä italialaisvaikutteista muotoilussa (lähinnä ovien ja tuulilasin muoto), toisaalta olen monelta suunnalta lukenut ylistäviä kommentteja koko autosta yleisesti, ja varsinkin huippumallien sisustan muotoilusta ja mukavuudesta nauttii jo pelkästään kuvien perusteella... Ainoastaan ulkonäköä olen itse päässyt livenä arvioimaan, ikinä en ole tonnarissa istunut saatika sellaista ajanut, kyseinen kokemus luultavasti selkeyttäisi mielipidettä...
Sonett73 kirjoitti: Ja koska se alusta alkaa "väsyä" kuten alkuperäisestä viestistä ymmärsin - kas kun en itse ymmärrä tuollaista kysymystä ollenkaan. Mittarissa on vasta vaivaiset 512tkm ja ainahan sinne voi vaihtaa kuluvia osia tarvittaessa.
Sitä tarkoitan tuon suhteen, tai ymmärrän Minutemanin tarkoittaneen, että jos kahdella alunperin identtisellä tonnarilla on erilaisissa olosuhteissa ajettu vähintään viidentoista vuoden aikana satojatuhansia kilometrejä, niin niiden alustat eivät millään voi olla enää yhtä samanlaiset kuin uutena, toiseen on saatettu vastikään uusia kaikki alustan osat kun toisessa taas on esim. nuo lopussa olevat iskunvaimentimet taka-akselilla.