Lieneekö puhdas sattuma vai olisiko joku järkiselitys miksi pakosarjan uloimmat pinnapultit ovat katkenneet omia aikojaan? Siis ykkösen ja nelosen laippojen alapultit. Joskus vuosi sitten kansipahvin vaihdon yhteydessä on viimeksi tarvinnut ko. pultteja nykiä ja silloin ne jäi ehjäksi.
Jokinmoista lämpövaihteluahan kyseisellä alueella tapahtuu, mutta tuskin se on ainoa syy moiseen.. muut pultit tuntuisi olevan ok ja kiinni.
Siinäpä sitä muutama hetki vierähtää ennenkuin saa kaivettua pultinjämät kannesta pois.
...kele
Pakosarjan pultit
Samaa ihmettelin myös, molemmissa koneissa oli tuo sama efekti, lähtivät kohtuudella kun dremelillä vetasin reilun uran siihen pultin päähän ja meisselillä pyöritin sen ulos.
V-M
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Joo tuo on kyllä tympeä homma tuo pulttien katkeilu. Itsellä oli kans oikea laitimmainen pultti katkennu, joskus aikaisemmin ja sitä jämää sitten yritin irroitella kesällä, kun kansi oli irrallaan. Eihän se suostunut lähtemään ja jouduin poraamaa pultin irti. Tästä johtuen jouduin sitten tekemään seuraavan koon kierteet ja laittamaan isomman pultin... Paska homma, mutta tulipa tehtyä.
Käyttis: 9000CS 2.0t -96
Kakkosauto: Opel Vectra C -07 OPC-line farkku 1.9DTH 150hp
Ex-tonnarit: 9000CD 2.3TA -91 ja 9000CD 2.0T16 -90
jäsen# 1960 mobiiili: 050-3763335
Kakkosauto: Opel Vectra C -07 OPC-line farkku 1.9DTH 150hp
Ex-tonnarit: 9000CD 2.3TA -91 ja 9000CD 2.0T16 -90
jäsen# 1960 mobiiili: 050-3763335