.

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
rami22

.

Viesti Kirjoittaja rami22 »

.
Viimeksi muokannut rami22, To Kesä 13, 2013 04:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
paes
"Kaasari"
Viestit: 23
Liittynyt: To Kesä 03, 2010 07:41
Paikkakunta: Lapinlahti
Viesti:

Re: saab 9000 aero

Viesti Kirjoittaja paes »

http://fi.wikipedia.org/wiki/Saab_9000

Minun edellisen cse:n rekisteriotteessa luki jostain syystä "aero".. Muttei ollu aeroa nähnykkään.. VIN-koodista selviää totuus.

-Paes
Pasi Kannasmaa #4804
9-5 Vector wagon biopower MY07
Aero97
"Aero"
Viestit: 430
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 14:26
Paikkakunta: Enonkoski

Re: saab 9000 aero

Viesti Kirjoittaja Aero97 »

9-3 SC Aero 2.8TS XWD -08
9000 Aero -97
t.t.j
"Hölösuu"
Viestit: 2183
Liittynyt: La Syys 15, 2007 09:30
Paikkakunta: Turku

Re: saab 9000 aero

Viesti Kirjoittaja t.t.j »

Eipä noissa taida normi 2.3T tonnariin olla erona muuta kuin ahdin, sisusta ja korisarja, joka löytyy myös jubi-tonnareista. Oisko alustassa kallistuksenvakaajat Aeroissa hiukan paksummat ja alusta taitaa olla hiukan matalampi?
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
paes
"Kaasari"
Viestit: 23
Liittynyt: To Kesä 03, 2010 07:41
Paikkakunta: Lapinlahti
Viesti:

Re: saab 9000 aero

Viesti Kirjoittaja paes »

t.t.j kirjoitti:Eipä noissa taida normi 2.3T tonnariin olla erona muuta kuin ahdin, sisusta ja korisarja, joka löytyy myös jubi-tonnareista. Oisko alustassa kallistuksenvakaajat Aeroissa hiukan paksummat ja alusta taitaa olla hiukan matalampi?
ja moottorihan on manuaali airossa B234R, tomaatissa B234L...
Pasi Kannasmaa #4804
9-5 Vector wagon biopower MY07
rami22

.

Viesti Kirjoittaja rami22 »

.
Viimeksi muokannut rami22, To Kesä 13, 2013 04:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
aero
-
Viestit: 8749
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: saab 9000 aero

Viesti Kirjoittaja aero »

Herrasmieslaiva Griffinissä oli puut vakiona, kun taas urheilullinen Aero on tietääkseni ollut oletuksena ilman. Ja tietty niitä on saanut tilailtua vähän miten tahtoo, kun Saabista on kyse.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
Aero97
"Aero"
Viestit: 430
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 14:26
Paikkakunta: Enonkoski

Re: saab 9000 aero

Viesti Kirjoittaja Aero97 »

Joo, Aerossa ei puita (ainakaan Suomessa) ollut vakiona, niitä on näkynyt olevan vaikka minkälaista pakettia, tai ei lainkaan. Joissain olen nähnyt samanlaiset kuin Griffinissä, eli puuta myös ovissa. Omassani on kojetaulussa puuta, mutta ei penkkien välissä eikä ovissa.

Kattoluukku oli muistaakseni lisävaruste, samoin takalasin pyyhin ja pesin. Luistonesto oli tosiaan aluksi vakiovaruste, sitten lisävaruste, ja loppupään malleihin sitä ei saanut edes lisävarusteena, onneksi :D
9-3 SC Aero 2.8TS XWD -08
9000 Aero -97
puu
"Hölösuu"
Viestit: 1525
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 11:28
Paikkakunta: Kangasala

Re: saab 9000 aero

Viesti Kirjoittaja puu »

Mun -94 Aerossa on vakiovarusteiden lisäksi jalopuut (pelkkä kojelauta) ja lasikattoluukku. Takalasin pyyhintä ei ole. Vakiovarusteena siellä sitten onkin puu ;) Bägit on kuskilla ja apparilla.

Ehkä nuo jalopuut eivät ole tarpeeksi "sporttiset" Aeroon, niin ei ole laitettu vakiovarusteeksi.
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Koskinen
"Turbo"
Viestit: 240
Liittynyt: La Touko 07, 2011 12:30
Paikkakunta: Imatra

Re: saab 9000 aero

Viesti Kirjoittaja Koskinen »

Lyhyesti:

Puskurit + helmat, penkit ja NAHKAISET ovipahvit, oliko siinä 10mm matalampi ja hitusen urheilullisempi alusta, B234R ja mitsun Td04 ahdin.

- Jyri
Saab 9000 2.3T -95 Imola Red RE85
#5359 Jyri Koskinen
ilzu
"Aero"
Viestit: 301
Liittynyt: Pe Huhti 25, 2008 22:38
Paikkakunta: Hki

Re: saab 9000 aero

Viesti Kirjoittaja ilzu »

Omassa vm. -95 Aero Belgian tuonnissa on nahkaa/mustaa koko sisusta; ei "puuta" ollenkaan. Kattoräppänä, takalasin pyyhin, TCS (joka toimii). Eiköhän tuossa vehkeessä liene kaikki mitä on ollut tarjolla. Niin ja moottori edellä mainittu B234R ja laatikko FM75 101 -manuaali.
Saabit: 96 V4 -73 -74 -79
95 -71; ne kaikki on jo sulatettu
Nykyään 9000 Aero -95 ja käyttis 9-3 -05
muppelo
"Hölösuu"
Viestit: 1320
Liittynyt: Ti Huhti 24, 2007 08:28
Paikkakunta: Joensuu

Re: saab 9000 aero

Viesti Kirjoittaja muppelo »

rami22 kirjoitti:hyviä vinkkejä.nuo jalopuut ovissa ja kojetaulussa hämää,joissain niitä on jaissain ei.netti autossa yks aero myynnissä:

http://www.nettiauto.com/saab/9000/4735219

outoa jos kyseessä tonnarin lippulaiva ja jätetty puut pois,kai niitäkin ollu saatavana eri varusteilla.
Toihan on Henkka_:n kulkine :D
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Re: saab 9000 aero

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

Ne puut on lähtökohtasesti jo niin syvältä että niillä on enemmänkin arvoa laskeva vaikutus jos semmoset sattuu olemaan. Tuottaa ylimääräistä vaivaa maalata ne puut tai vaihtaa pois. Aeroon on saanu hiilarikojelautaakin mutta sitä aika vähän näkyny, sekin 100x järkevämpi kun nuo puut.
rami22

.

Viesti Kirjoittaja rami22 »

.
Viimeksi muokannut rami22, To Kesä 13, 2013 04:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
puu
"Hölösuu"
Viestit: 1525
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 11:28
Paikkakunta: Kangasala

Re: saab 9000 aero

Viesti Kirjoittaja puu »

Kateelliset täällä huutelee. Hienot ne puut on ja sentään oikeeta puuta. Muovisesta kojelaudasta tulee enemmänkin joku nissan sunny mieleen. No, toiset ei tykkää nahkapenkeistäkään kun ovat muka aina liian kylmät tai kuumat. Mutta joo, makunsa kullakin.
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Vastaa Viestiin