Tyhjäkäynnillä siis kuuluu jokaisella tai lähes jokaisella kierroksella samantapainen naputus, kuin venttiileistä. Välillä katoaa kokonaan, välillä voimistuu. Kuulostaa tulevan jostain kompura-turbo-vesipumppu -akselilta, mutta en onnistunut paikantamaan tarkemmin. Kuuluu hieman voimakkaammin silloin, kun flekti tai kompura menee päälle.
Lievässä kaasutuksessa vaihde vapaalla ei kuulu mitään.
Kovemmassa kaasutuksessa ja vedätyksessä kuuluu läkätys, joka ainakin vaihde vapaalla parkkipaikalla paikantuu myös tuonne kompura-turbo-vesipumppu -alueelle. Tuntuu myös hieman paukuttelevan pakoputkessa, kun löysää kaasun nopeasti.
Vedot on kohdallaan, samoin lämmöt, ahdot, eikä edes savuta.

Allekirjoituksen auto siis, MY90 Kalifornian tuontitonnari, jossa Steg1 ahtolastu penkin alla.
 
  
  
 
 Omassa ei luojan kiitos ole ilmastointia joten kompura ei ollu edessä haitolla. Oma tiiviste makso paikallisesta tarvike liikkeestä yli 30€ merkkiä en muista mut laadukkaan olonen oli ja on kestäny. Liekkö ollu peräti alkuperäinen ku oli iha tilaustavaraa....
 Omassa ei luojan kiitos ole ilmastointia joten kompura ei ollu edessä haitolla. Oma tiiviste makso paikallisesta tarvike liikkeestä yli 30€ merkkiä en muista mut laadukkaan olonen oli ja on kestäny. Liekkö ollu peräti alkuperäinen ku oli iha tilaustavaraa.... 
  
 