Kertokaas onko vika ABS:n releessä tai vastaavassa jos jarrutat niin aina silloin tällöin jarrupoljin on kovin jäykkä.
Mistä tämä rele löytyy vuoden -88 tonnarista? Onko ihan Motonet tavaraa ja minkä hintainen noin suurin pirtein?
Mainittakoon vielä että anturit ovat ehjät.
ABS
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7796
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Ettei nyt vaan ne palat/sylinterit jää jumiin siellä satuloissa..?
Ja liukutapit on hyvässä kunnossa, niin ja se käsijarruvaijerin säätökin on oikein tehty. ( eihän levyt kuumene liikaa edessä/takana )
Ja liukutapit on hyvässä kunnossa, niin ja se käsijarruvaijerin säätökin on oikein tehty. ( eihän levyt kuumene liikaa edessä/takana )
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Käsijarru on löysätty, koska en sellaista käytä siitä syytä että en ensinnäkään ole mikään käkkäri käännöksiä harrastava teini corolla kuskin tyylinen ihminen ja toinen syy on siinä että autossani on automaattilaatikko ja aina on hyvin P-asennossa pysynyt paikallaan.
Mitkä nuo palat / sylinterit on? Ilmeisesti jarrupalat ja sylinterit vai?
Palat ovat vaihdettu eteen alle puoli vuotta sitten ja takapalojenkaan vaihdosta ei ole kauaa aikaa. Lisäksi toiselle puolelle vaihdettiin samalla koko jarrukenkä. Eli palat/sylinterit ei jää jumiin ja levyt ei lämpene edessä eikä takana.
Mitkä nuo palat / sylinterit on? Ilmeisesti jarrupalat ja sylinterit vai?
Palat ovat vaihdettu eteen alle puoli vuotta sitten ja takapalojenkaan vaihdosta ei ole kauaa aikaa. Lisäksi toiselle puolelle vaihdettiin samalla koko jarrukenkä. Eli palat/sylinterit ei jää jumiin ja levyt ei lämpene edessä eikä takana.