Kytkimen asennus sujui kutakuinkin ongelmitta, vaikkakin aikaa meni ihan kohtuuttomasti. Koko kytkinremontti alusta loppuun meni ~24h. Turhaa työtä tuli tehtyä aika paljonkin, esim imusarjan yläosa tuli purettua ja kasattua yhden starttipultin takia, ja apurunko piti käyttää löysällä että sai väliin sellaisen metallin palan. Lisäksi aika kauan meni painiessa laatikkoa takaisin lohkon kylkeen. Tarkemmin ottaen 4h meni, ennenkuin istui nätisti.
Kytkimen ilmasin ruiskulla väärään suuntaan, niinkuin monet neuvovatkin. Toimi hyvin. Nippa on tosin aika herkkä siitä meneekö neste oikeaan paikkaan vai valuuko nipan juuresta kytkinkoteloon, mutta toisella kädellä puristamalla ruiskua ja toisella säätämällä samalla nippaa onnistuu kyllä.
Hauska (ainakin nyt jälkeenpäin ajateltuna...) ongelma sattui kun lähdettiin pitemmälle koeajolle Oulusta Haaparantaan. Menomatka meni hyvin, mutta sieltä lähtiessä takaisin Ouluun kolisi niin prrrrkeleesti. Paheni vain kokoajan. Hainpas sitten tullessa pari putkiloa vetonivelrasvaa että laitan vetonivelet uudelleen jos meni jokin pieleen. Tallille mentäessä aloin sitten löysäämään pyöränpultteja huomatakseni että kaksi niistä oli jo valmiiksi melkein irti... Loppui yllättäen kolinat kun tiukkasi pultit kunnolla. Tälläistä tällä kertaa, terveisin amatööri
edit: yksin tuli tehtyä ihan kokonaisuudessaan. ensimmäinen laatikko irti / kytkin remontti.