620 tkm ajettu 9000 CD turbo autom.

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
MP
"Aero"
Viestit: 444
Liittynyt: To Joulu 02, 2004 16:49

620 tkm ajettu 9000 CD turbo autom.

Viesti Kirjoittaja MP »

Terve!

Tuollainen -90 malli automaattivaihteilla näyttäisi olevan myynnissä, mutta noi kilometrit tuntuu ihan järjettömän isoilta.. omistajan mukaan koneremontti on tehty 330 tkm kohdalla, (entinen omistaja tehnyt... ei osannut kertoa enempää mitä oli tehty..) ja moottori on 2,3 litrainen 16v turbo, jossa on kuulemma lastu ja tehoiksi ilmoitti 225hv/400nm. .lisäksi ymmärrän että tuo kone ei ole alunperin ollut kiinni tuossa eli se on vaihdettu siihen.. Onkohan tuollaista mitään järkeä ostaa?? TUo olis paljon houkuttelevampi sillä 2 litraisella turbolla vakiona, jos mun mielipidettä kysytään..

Mitä mieltä asiasta? :roll:
Tuha
"Hölösuu"
Viestit: 4998
Liittynyt: La Elo 02, 2003 10:09
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja Tuha »

Omalla vuoden -88 turbo tontulla ajettu 491000 km ilman mitään remonttia koneeseen. Koneena minulla on tuo vakio 2 litranen ja vaihteisto on automaatti.


KYLLÄ KESTÄÄ!!!
Hitain Pohjois-Suomessa
"Hirsch"
Viestit: 746
Liittynyt: Ke Touko 12, 2004 09:45
Paikkakunta: Sieppijärvi(Länsi-Lappi)/Oulu.

Viesti Kirjoittaja Hitain Pohjois-Suomessa »

Omalla 9000dc, siis ilman turboa, on ajettu 560tkm ja hyvin pelaa. En tiedä sitten miten paljon tuo turbo on vaikuttanut kyseiseen tapaukseen. Korin kunto on asia erikseen ja hankalampi kuin koneen vaihto.
9-3 X -11 (KA); 9-3 2.0T biopower -08(KA);9000 CSE jubileum -97 kesäauto
Stupid Assholes Always Buyin'em' (SAAB).
MP
"Aero"
Viestit: 444
Liittynyt: To Joulu 02, 2004 16:49

Viesti Kirjoittaja MP »

no kävi kyllä mielessä että paljonkohan tuohon maksiais joku 2.0 tai 2.0 turbo tekniikka käytettynä jos tuo motti posahtaa... tietty enhän mä sitä ite ees osais vaihtaa vaan siitäkin sitte pitäis maksaa erikseen..
Haza
"Hölösuu"
Viestit: 1299
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:59
Paikkakunta: Merimasku

Viesti Kirjoittaja Haza »

MP kirjoitti:no kävi kyllä mielessä että paljonkohan tuohon maksiais joku 2.0 tai 2.0 turbo tekniikka käytettynä jos tuo motti posahtaa... tietty enhän mä sitä ite ees osais vaihtaa vaan siitäkin sitte pitäis maksaa erikseen..
2.0 ja 2.3 vaihdelaatikot ei sitten sovi ristiin..
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Aero Cabriolet M01
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
MP
"Aero"
Viestit: 444
Liittynyt: To Joulu 02, 2004 16:49

Viesti Kirjoittaja MP »

Haza kirjoitti:
MP kirjoitti:no kävi kyllä mielessä että paljonkohan tuohon maksiais joku 2.0 tai 2.0 turbo tekniikka käytettynä jos tuo motti posahtaa... tietty enhän mä sitä ite ees osais vaihtaa vaan siitäkin sitte pitäis maksaa erikseen..
2.0 ja 2.3 vaihdelaatikot ei sitten sovi ristiin..
hmmm.. mikäs siinä prakaa? entä käsivaihteiset?
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11642
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
MP
"Aero"
Viestit: 444
Liittynyt: To Joulu 02, 2004 16:49

Viesti Kirjoittaja MP »

Tuossa puhuttiin siis käsivaihteisista mutta yhteenvetona, 2,3 litran turbokoneen AUTOMAATTIlaatikkoon käy ainoastaan toinen 2,3 litran kone? :oops:
Vastaa Viestiin