Takajarrulevyjen, satuloiden ja palojen vaihto, työ 3,7h

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Kobe85
"Ruisku"
Viestit: 101
Liittynyt: Su Huhti 19, 2009 17:15
Paikkakunta: Vantaa

Re: Takajarrulevyjen, satuloiden ja palojen vaihto, työ 3,7h

Viesti Kirjoittaja Kobe85 »

3,7 tuntia tarkottaa 3h 42 min, jos ne on noin tarkasti laskenu. Kuten esim. on 3,5h on 3 h 30 min. Sori pieni OT ja pilkun n*ssiminen :roll:
EX:ät 2x OG900 -88 manuaali ja -92 automaatti, Saab 9000t CDE -96 automaatti
Uitukki
"Hölösuu"
Viestit: 1591
Liittynyt: Su Huhti 26, 2009 15:28
Paikkakunta: Ii

Re: Takajarrulevyjen, satuloiden ja palojen vaihto, työ 3,7h

Viesti Kirjoittaja Uitukki »

Ei liity otsikon aiheeseen mutta pakko mainita että talvella eräällä pajalla perivät 0,2 tuntia sytytyksen säädöstä. 11€ tuli hinnaksi. Autosähkökorjaamoissa olisi ollut kiinteällä hinnalla 75€ sytyn säätö :roll:
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
T-Mu
"Tuplakaasari"
Viestit: 88
Liittynyt: To Syys 03, 2009 13:09
Paikkakunta: Ilmajoki

Re: Takajarrulevyjen, satuloiden ja palojen vaihto, työ 3,7h

Viesti Kirjoittaja T-Mu »

Vanhan topicin hyväksikäyttöä... Mitkä levyt ja palat kannattaa ostaa turbotonnariin vm -96, ja mistä ja ajatellen satunnaisia ratapäiviä. Nykyiset kuluneet aivan puhki...

Speedpartsilta löytyisi paketti sportbromssats hintaan 3620 kruunua... Olisko paras hinta-laatusuhteeltaan?
Vastaa Viestiin