Vikakoodin mukaan toimii huonosti.
thesaabsiten mukaan antureita on useampia malleja, kuvatkin esittelevät. Ja kiinnostavinta mallia (nelikanttinen) ei ole kuulemma helposti meillä saatavana.
Voisiko huono toiminta johtua vain likaantumisesta, siellähän se kai on hihnapyörän varjossa? Vai pitääkö alkaa etsiä purkaamoista?
Kampiakselin asentoasnturi
Re: Kampiakselin asentoasnturi
Ja vuosimalli oli 

Re: Kampiakselin asentoasnturi
Vm -93, 2,3 Turbo CS 200hv, American specs. Punainen!
Re: Kampiakselin asentoasnturi
Eli Jetronicin moottorinohjaushan siinä todennäköisimmin on, mutta ymmärtääkseni myös ensimmäisiä T5:sia tuli jo -93 puolella ja nimenomaan 2,3Turboina.
Kerrotko vielä että löytyykö ilmansuodattimen ja turbon välisestä putkesta ilmamassamittari (semmonen muovi/alumiininen putki johon menee virtapiuhat)?
Kerrotko vielä että löytyykö ilmansuodattimen ja turbon välisestä putkesta ilmamassamittari (semmonen muovi/alumiininen putki johon menee virtapiuhat)?
-
- "Hirsch"
- Viestit: 788
- Liittynyt: Su Touko 11, 2003 22:01
- Paikkakunta: Kempele
Re: Kampiakselin asentoasnturi
Vuonna -93 200 heppaiset eli 2,3-litraiset täyspaineturbot olivat Trionic 5.2 moottoriohjauksella ja heikompitehoiset LH-jetillä
Re: Kampiakselin asentoasnturi
Kyllä ilmanputsarin ja turbon välillä on sellainen purkki, johon menee sähköjohdot, ja siitä on letkutus myös välijäähdyttimeltä tulevalle putkelle.
Katselin uudestaa niitä amerikkalaisa varaosasivuja, anturin toinen vaihtoehto ja kai todennäköisempi, on sellainen, jossa on pyöreä haistelupää ja sen kyljessä kiinnityskieleke.
Auto on toimitettu USA:ssa ostajalle kesäkuussa -93.
Katselin uudestaa niitä amerikkalaisa varaosasivuja, anturin toinen vaihtoehto ja kai todennäköisempi, on sellainen, jossa on pyöreä haistelupää ja sen kyljessä kiinnityskieleke.
Auto on toimitettu USA:ssa ostajalle kesäkuussa -93.
Re: Kampiakselin asentoasnturi
Eli siellä on ilmamassamittari ja silloin se on JETRONICkostape kirjoitti:Kyllä ilmanputsarin ja turbon välillä on sellainen purkki, johon menee sähköjohdot, ja siitä on letkutus myös välijäähdyttimeltä tulevalle putkelle.

Silloin asentoanturi on kampiakselin päässä öljypumpun kopassa(kantikas öbaut sokeripalan kokoinen), eikä se 4:pytyn kohdalla, lohkon alalaidassa oleva "pyöreä haistelupää ja sen kyljessä kiinnityskieleke".
Jos on tarvis niin YyVeellä kerron mistä saat ihka uuden anturin
