Tuli tuossa hommattua otsikonmukainen ysitonnari Vironmaalta ja iha pirun hyvä ainakin näin alustavasti tuntuu olevan!
Mutta jos paljon hyvää niin myös huonoakin:
Varashälytin huutelee omia aikojaan, haulla sainkin tietoa asiasta ja joillakin foorumilaisilla akku ollut huono joka aiheuttanut turhia hälyjä mutta tuossa kun mittailin yleismittarilla, akku ihan kelpo, myös starttasi ok käyntiin -15c?
Onkohan auton alkuperäisessä tehdashälyttimessä oma akkuvarmennus ja jos tuo akku olisi finaalissa, aiheuttaako se turhia hälyjä?
Ja jos hälyttimessä oma akkuvarmennin, saakohan sökön tilalle mistään uutta vai onko mitään muita ehdotuksia turhalle hälylle?
P.s. Jos joltakulta Suomenkielistä käyttöohjekirjaa tuommoseen löytyisi niin ostasin pois!
9000 v6 3.0 griffin -95 varashälytin huolia
9000 v6 3.0 griffin -95 varashälytin huolia
Saab 900 t16-90,9000 V6 Griffin-95, Peugeot 406 V6 coupe-00, 9-3 2.8 v6 -07, Opel Astra 2.0 240 hp. -05.
Re: 9000 v6 3.0 griffin -95 varashälytin huolia
Jos orkkishäly, niin akkuvarmennetun sireenin tilalle saa asennettua vakiotorven, joka siellä yleensä on. Vaatii tietysti ohjelmoinnin hälyyn Tech2-laitteella, jotta siellä on torvi sireenin tilalla.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Re: 9000 v6 3.0 griffin -95 varashälytin huolia
Joo orkkishäly on. Täytyypä kokeilla tuota, kiitos vastauksesta!
Saab 900 t16-90,9000 V6 Griffin-95, Peugeot 406 V6 coupe-00, 9-3 2.8 v6 -07, Opel Astra 2.0 240 hp. -05.
Re: 9000 v6 3.0 griffin -95 varashälytin huolia
Tulipa vielä mieleen, että sireenissä on avainkytkentä. Eli jos sulla on sellanen lättänä avain jossa koloja, niin se on sireenin poiskytkentää varten. Nimittäin aina kun otat akusta piuhan irti, niin sireeni alkaa huutaa. Sireeniin on pystynyt ainakin joskus vaihtamaan akkukennoja, en tiedä saatavuudesta tällä hetkellä. Kytke siis sireeni pois päältä ja pura asennus. Tämän jälkeen voit vaikka avata kotelon ja tutkailla mitkä kennot siellä on.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Re: 9000 v6 3.0 griffin -95 varashälytin huolia
Ok, täytyy tutkia kun pääsee lämpöseen talliin kun nää pakkaset hieman haittaa auton taivasalla ollessa.
Kiitoksia taasen!
Kiitoksia taasen!
Saab 900 t16-90,9000 V6 Griffin-95, Peugeot 406 V6 coupe-00, 9-3 2.8 v6 -07, Opel Astra 2.0 240 hp. -05.