DP, suuttimet, flekti yms. kysymyksiä

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
mtuo
"Kaasari"
Viestit: 9
Liittynyt: Su Joulu 02, 2012 00:22

DP, suuttimet, flekti yms. kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja mtuo »

Jaaha veti vissiin sairauden puolelle... Kaks tonnaria kahdessa viikossa. Toinen projekti 2.3-litrainen jossa teetetty pakosarja ja Garretin 3071, ilmeisesti kopio. Putkisto uupuu, samoin näyttäs puuttuvan flekti ja suuttimet tietysti liian pienet. Mitään varsinaisia tavoitteita ei ainakaan toistaiseksi ole, koska ei ihan tarkkaa käsitystä mihin valmiina olevilla vermeillä pääsee?

Millaisia DP:tä muut ovat tehneet/ostaneet ko. ahtimelle? Tietysti jos joku sellaisen tekee järkevään hintaan niin olis jees tai vaihtoehtoisesti, jos löytyy hieman mitta/materiaalitietoja yms. niin ehkä sellaisen sais itselin värkättyä?

Millaiset suuttimet? Riittääkö Deka 630:set vai pitääkö ostaa vielä isommat?

Mistä löytyy mahdollisimman ohuita flektejä jotka saa Saabiin asennettua ilman suurta kipua? Tilaa ei juuri ole ja voi joutua jotain taikoja tekemään, että saa kaiken sopimaan. Näyttää pakosarjan ja ilmastoinnin kompuran välissäkin olevan luokkaa milli tilaa...

Onkos tuo orggis välijäähy vastaava muovipäätyinen kuin Volvoissa joka ei kestä juuri yli 1 barin paineita? Joku kiinalainen tilalle vai huutaako parempaa tai jopa vesiruiskua ilman joukkoon?

Osia saa ja pitää tarjota käytettynä, jos jollain nurkissa pyörii ylimääräisenä...

Tässä jotain kysymyksiä pellin alla vietetyn 5 minuutin perusteella joten lisää varmasti tulossa.
TolTuo
"Turbo"
Viestit: 244
Liittynyt: Ti Loka 19, 2010 12:49
Paikkakunta: Kajaani

Re: DP, suuttimet, flekti yms. kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja TolTuo »

http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 20#p893920
G-mieheltä voit kysellä kyseistä ahtimelle käypästä.

Laittasin siemens deka 870 suuttimet,
#5223
Saab 9-5 wagon 2,0t vector -03 stage 1
timbajeij
"Ruisku"
Viestit: 136
Liittynyt: La Maalis 24, 2012 16:56

Re: DP, suuttimet, flekti yms. kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja timbajeij »

Jaajaa sinnehän se Samin projekti lähti:D Muuta kun tsemppiä pitkälohkon kanssa!
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Re: DP, suuttimet, flekti yms. kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Joo, ei ollut meikäläisen putket sopivia tuohon, on ahdin eri kohdassa vakiopakosarjaan nähden. Mielenkiintoinen tapaus, sillä lokarissa on -95 vuosimallin tarra ja konehuoneessa majailee sinne vaihdettu pitkälohko :).

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
mtuo
"Kaasari"
Viestit: 9
Liittynyt: Su Joulu 02, 2012 00:22

Re: DP, suuttimet, flekti yms. kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja mtuo »

timbajeij kirjoitti:Jaajaa sinnehän se Samin projekti lähti:D Muuta kun tsemppiä pitkälohkon kanssa!
Onkos sulla ko. kapineesta enemmänkin tietoa?

Onkos tuo pitkälohko ihan susi viritettäessä?
NGpower
"Aero"
Viestit: 399
Liittynyt: La Elo 23, 2008 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: DP, suuttimet, flekti yms. kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja NGpower »

Saa ne 630:set jo rajoille tuolla ahtimella, varsinkin etanolilla. 870:set tai jos vähän tarkemmat ja paremmat haluaa niin Boschin EV14
http://www.finjector.com/verkkokauppa/client/index/186/

Eikai tuossa pitkälohkossa ole muutakuin kansi yksi heikompi lenkki?
Og 9-3 2.0T -99 (Masterpower)
900 T16 2d -89 Trionic 5.5 E85
Vastaa Viestiin