Jaaha veti vissiin sairauden puolelle... Kaks tonnaria kahdessa viikossa. Toinen projekti 2.3-litrainen jossa teetetty pakosarja ja Garretin 3071, ilmeisesti kopio. Putkisto uupuu, samoin näyttäs puuttuvan flekti ja suuttimet tietysti liian pienet. Mitään varsinaisia tavoitteita ei ainakaan toistaiseksi ole, koska ei ihan tarkkaa käsitystä mihin valmiina olevilla vermeillä pääsee?
Millaisia DP:tä muut ovat tehneet/ostaneet ko. ahtimelle? Tietysti jos joku sellaisen tekee järkevään hintaan niin olis jees tai vaihtoehtoisesti, jos löytyy hieman mitta/materiaalitietoja yms. niin ehkä sellaisen sais itselin värkättyä?
Millaiset suuttimet? Riittääkö Deka 630:set vai pitääkö ostaa vielä isommat?
Mistä löytyy mahdollisimman ohuita flektejä jotka saa Saabiin asennettua ilman suurta kipua? Tilaa ei juuri ole ja voi joutua jotain taikoja tekemään, että saa kaiken sopimaan. Näyttää pakosarjan ja ilmastoinnin kompuran välissäkin olevan luokkaa milli tilaa...
Onkos tuo orggis välijäähy vastaava muovipäätyinen kuin Volvoissa joka ei kestä juuri yli 1 barin paineita? Joku kiinalainen tilalle vai huutaako parempaa tai jopa vesiruiskua ilman joukkoon?
Osia saa ja pitää tarjota käytettynä, jos jollain nurkissa pyörii ylimääräisenä...
Tässä jotain kysymyksiä pellin alla vietetyn 5 minuutin perusteella joten lisää varmasti tulossa.
DP, suuttimet, flekti yms. kysymyksiä
Re: DP, suuttimet, flekti yms. kysymyksiä
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 20#p893920
G-mieheltä voit kysellä kyseistä ahtimelle käypästä.
Laittasin siemens deka 870 suuttimet,
G-mieheltä voit kysellä kyseistä ahtimelle käypästä.
Laittasin siemens deka 870 suuttimet,
#5223
Saab 9-5 wagon 2,0t vector -03 stage 1
Saab 9-5 wagon 2,0t vector -03 stage 1
Re: DP, suuttimet, flekti yms. kysymyksiä
Jaajaa sinnehän se Samin projekti lähti:D Muuta kun tsemppiä pitkälohkon kanssa!
Saab 9000 2.3tA 1991 150+dB
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=29&t=136159
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=29&t=136159
Re: DP, suuttimet, flekti yms. kysymyksiä
Joo, ei ollut meikäläisen putket sopivia tuohon, on ahdin eri kohdassa vakiopakosarjaan nähden. Mielenkiintoinen tapaus, sillä lokarissa on -95 vuosimallin tarra ja konehuoneessa majailee sinne vaihdettu pitkälohko
.
Matti
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Re: DP, suuttimet, flekti yms. kysymyksiä
Onkos sulla ko. kapineesta enemmänkin tietoa?timbajeij kirjoitti:Jaajaa sinnehän se Samin projekti lähti:D Muuta kun tsemppiä pitkälohkon kanssa!
Onkos tuo pitkälohko ihan susi viritettäessä?
Re: DP, suuttimet, flekti yms. kysymyksiä
Saa ne 630:set jo rajoille tuolla ahtimella, varsinkin etanolilla. 870:set tai jos vähän tarkemmat ja paremmat haluaa niin Boschin EV14
http://www.finjector.com/verkkokauppa/client/index/186/
Eikai tuossa pitkälohkossa ole muutakuin kansi yksi heikompi lenkki?
http://www.finjector.com/verkkokauppa/client/index/186/
Eikai tuossa pitkälohkossa ole muutakuin kansi yksi heikompi lenkki?
Og 9-3 2.0T -99 (Masterpower)
900 T16 2d -89 Trionic 5.5 E85
900 T16 2d -89 Trionic 5.5 E85