89 2.0 16v vapari tonnari kierroslukurajottimen ohitus?
89 2.0 16v vapari tonnari kierroslukurajottimen ohitus?
siis olis sellanen ongelma ku et melkeen heti kun kunnolla alkaa vetämään ni rajotin ottaa kiinni jo jossain ennen 6000rpm. et miten sellaisen saisi poistettua?
Article
Vakio vaparissa taitaa siellä kuudessatonnissa ja yli tehot kyllä laskea rajusti.
Mitäs jos vaihtasit aikasemmin isomman vaihteen ja jos vitosella tulee rajotin vastaan niin sitten ongelman kimpuun.
Eikös niissä viri lastuissa ole nostettu rajotinta ylemmäs,mutta eihän siitä mitään hyötyy ole.Eli sinne ruiskun boksiin jostain "viripajasta" lastu.
Mitäs jos vaihtasit aikasemmin isomman vaihteen ja jos vitosella tulee rajotin vastaan niin sitten ongelman kimpuun.
Eikös niissä viri lastuissa ole nostettu rajotinta ylemmäs,mutta eihän siitä mitään hyötyy ole.Eli sinne ruiskun boksiin jostain "viripajasta" lastu.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
-
- "Viggen"
- Viestit: 668
- Liittynyt: Ke Heinä 16, 2003 21:31
- Paikkakunta: Jalasjärvi
Kyllä se vaparitonttu on aivan sitten täysin vääränlainen auto tollaseen polkemiseen.... Sehän on ju********ta edustuskäyttöön suunniteltu auto, eikä mikään rallipeli. No okei, ei oo tarkotus saarnata, kyllä sitä joskus kokeilen omallnikin että missä se rajoitin asustelee....... Mutta ihan tosi jos on noin kova pula tehoista että pitää tollein huudattaa, niin hanki turbo tai sitten joku M-sarjan saksanjatke tms........
Timo-Juhani Lahdenmäki #2155
*Sydämeltään aina Saabisti*
-Kia Ceed 1.6 CRDi EX SW ´09 (Oma siirtymäväline)
-Skoda Superb Sedan 2.0 TDi DSG '18 (Vaimon kulkine)
-Ex Saabeja 10 kpl....
*Sydämeltään aina Saabisti*
-Kia Ceed 1.6 CRDi EX SW ´09 (Oma siirtymäväline)
-Skoda Superb Sedan 2.0 TDi DSG '18 (Vaimon kulkine)
-Ex Saabeja 10 kpl....