![Kuva](https://dl.dropbox.com/u/6272135/saab_kytkinpaneeli.jpg)
Kojetaulun kytkimet (penkinlämmimet etc) kaipaavat myös lamppuja. Mikä tekniikka toimii kytkimen purkamisessa? Näyttäisi pääsevän sisään sekä etu- että takapuolelta
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ei lähteny ei. Käsijarrun reiästä ei käsi mahdu tekemään mitään enkä kyllä löytänyt konsolin takaosastakaan nuita 10mm pultteja. Takatuhkakupin purin pois, mutta siltä suunnalta en löytänyt mitään, jolla konsolin olisi saanut irti. Jossainhan ne kiinnitykset toki on, mutta eipä satu silmään. Täytynee tehdä pitkän kaavan mukaan.aero kirjoitti:Kannattaako hirveesti rempoa, kun se konsoli lähtee riittävästi irti minuutissa? Jos ei käsi taivu käsijarrukahvan reiästä (yks ruuvi siinä peitemuovissa) niin kaks 10mm kannalla olevaa pulttia takareunasta alhaalta irti, niin konsolin takaosa nousee sen 20cm ylöspäin ja tilaa on vaikka bileet pitäis.
Tästä iso kiitos! Uskoni on vahvistunut ja lähden kohta uudella raivolla nappulaviidakon kimppuun. Aika ällistyttävää kuinka monta polttimoa tommoisen vanhan luuskan kabiinista löytyy, kun aikoo kaikki laittaa toimintaan.aero kirjoitti:Ne keskikonsolin takaruuvit on siis ihan alhaalla, siellä lähellä penkkien kiskoja lattiaverhoilujen "seasta", yks per puoli. Lähtee irti ihan suoraan sivullepäin.
Palikan ittensä sivulla on lähinnä ohjurimallisia klipsejä, oikeat kiinnikkeet on yksi etu- ja kaksi takareunassa. Etureuna näyttää irrallaan tältä: http://gallery.zbxt.net/k/4004 ja takareuna puolestaan tältä: http://gallery.zbxt.net/k/4005
Etureunan klipsi on taipuvaisempi, joten palikan pitäisi lähteä irti ihan siitä edestä keskeltä ruuvimeisselillä, kun painaa meisseliä tarpeeksi sisään ja nostaa ylöspäin.
Kysymiäsi polttimoita näyttäisi äkkiseltään olevan yksi kappale. Mun yksilön polttimo ei näköjään halua lähteä suosilla irti, että voisin tarkistaa polttimon mallin. Yrittänen kohta kovemmin ja paremmalla työkalulla.