Saab 9000 2,0 CS 5D COMBI
Saab 9000 2,0 CS 5D COMBI
Tuollaista otsikon CS tonnaria vapaasti hönkivällä pikkulohkolla olen menossa kokeilemaan loppuviikosta.
http://www.nettiauto.com/saab/9000/5674114
Mulla on joskus kaun sitten ollut 2,3 vapari CD korilla josta tykkäsin kovasti, kunnes kone leipoi kiinni.
Minkälaisia kokemuksia foorumisteilla on tuollaisesta autosta, onko kallis käyttöautona?
Hintapyyntö on aika kova mutta välirahahan se ratkaisee.
Miten tuon motin keston kanssa?
Ei varmaan ole kauhea raketti noilla tehoilla ja painolla?
http://www.nettiauto.com/saab/9000/5674114
Mulla on joskus kaun sitten ollut 2,3 vapari CD korilla josta tykkäsin kovasti, kunnes kone leipoi kiinni.
Minkälaisia kokemuksia foorumisteilla on tuollaisesta autosta, onko kallis käyttöautona?
Hintapyyntö on aika kova mutta välirahahan se ratkaisee.
Miten tuon motin keston kanssa?
Ei varmaan ole kauhea raketti noilla tehoilla ja painolla?
Re: Saab 9000 2,0 CS 5D COMBI
Tonnarin vähän aikaa omistaneena ja siihen pikku hiljaa tutustuneena sanoisin, että laiskaa kyytiä luvassa. Korihan tuossa voi olla hyväkuntoinen, jos on pohjoisessa ikänsä viettänyt. Kyllä turbo on mukava lisä tämän kokoiseen autoon, ihan vaikka vain pikkuturbo.
...toinen on Auran Sinappi ja toinen Saappi.
9-3 Aero Biopower 2009, 9000 CS 1998 & 99 1971
#2342
9-3 Aero Biopower 2009, 9000 CS 1998 & 99 1971
#2342
Re: Saab 9000 2,0 CS 5D COMBI
Kakkosautoksi tuli hommattua vastaava peli automaatilla, eli vielä laiskempi. Kyllähän sillä lähikauppaan polkee ja 200D-mersun jättää mennen tullen.
Tuo B202I moottori kestää vaikka ydinsodan. Tuolla omalla on 420 000km ajettu ja hyvin kukkuu.
Puolet pois hinnasta niin voisin itse voisin harkita.
Tuo B202I moottori kestää vaikka ydinsodan. Tuolla omalla on 420 000km ajettu ja hyvin kukkuu.
Puolet pois hinnasta niin voisin itse voisin harkita.
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Re: Saab 9000 2,0 CS 5D COMBI
Hinnassa on kyllä lapinlisää aika reilusti.
Tuo auto on muuten MY94 ja moottorikin on B204I
Tuo auto on muuten MY94 ja moottorikin on B204I
In Memoriam: 900i ´86, 900S ´90 RE85, 900S ´91,9000i ´96 RE85 ja 9000CSE 2.0t ´95 RE85, 9000CSE Jubileum 2.3T ´97 RE85
Re: Saab 9000 2,0 CS 5D COMBI
Kappas niin onkin, ratista olisi pitänyt jo tunnistaa. Rekisteröinti 1993 puolella, joten autoliike hienosti laittanut sen vuosimalliksi.
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Re: Saab 9000 2,0 CS 5D COMBI
marvi kirjoitti:
Tuo auto on muuten MY94 ja moottorikin on B204I
Onko tämä huono vai hyvä asia? Ei ymmärrä koodikieltä.
Re: Saab 9000 2,0 CS 5D COMBI
Se on hyvä asia, kyseessä on siis uudempi ja parempi moottorisukupolvi.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Saab 9000 2,0 CS 5D COMBI
Samanlaisen ostin pikaiseen auton tarpeeseen. Ihan ajettava auto,ei se raketti ole mutta edelliseen kahen litran koneella olevaan primeraan verrattuna kuitenkin pirteämpi. Tinkaa tonni hinnasta ja osta pois!
9000cs 2.0i 1996
Re: Saab 9000 2,0 CS 5D COMBI
Kiitokset hyvistä vastauksista. Kyllä aika lähellä alkaa olla se tilanne että palaan Saabin omistajaksi.
Trafin tietojen perusteella autolla on ollut 4 omistajaa. Niistä kaksi ensimmäistä merkitty vain yksityishenkilöiksi, voisiko se selittyä sillä että auton mainitaan myynti-ilmoituksessa olleen diplomaatti käytössä?
Muutaman kerran hylätty katsastuksessa ja pariin kertaan ollut lyhyesti pois rekisteristä, voiko näistä päätellä mitään?
Trafin tietojen perusteella autolla on ollut 4 omistajaa. Niistä kaksi ensimmäistä merkitty vain yksityishenkilöiksi, voisiko se selittyä sillä että auton mainitaan myynti-ilmoituksessa olleen diplomaatti käytössä?
Muutaman kerran hylätty katsastuksessa ja pariin kertaan ollut lyhyesti pois rekisteristä, voiko näistä päätellä mitään?
Re: Saab 9000 2,0 CS 5D COMBI
Niistä voi päätellä että auto on joskus saanut hylkäyksen katsastuksessa syystä, joka on myöhemmin korjattu. Sekä sen, että jossain vaiheessa elämää se ei ole ollut liikennekäytössä.Munkka kirjoitti:Muutaman kerran hylätty katsastuksessa ja pariin kertaan ollut lyhyesti pois rekisteristä, voiko näistä päätellä mitään?
Käsittääkseni diplomaattikäyttö olisi mainuttu erikseen. Onhan niissä sentään sinikilvet normaalien kilpien sijaan.Munkka kirjoitti:Trafin tietojen perusteella autolla on ollut 4 omistajaa. Niistä kaksi ensimmäistä merkitty vain yksityishenkilöiksi, voisiko se selittyä sillä että auton mainitaan myynti-ilmoituksessa olleen diplomaatti käytössä?
E: Jälkimmäinen ei siis varmaa tietoa
OG900S MY91
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05
Re: Saab 9000 2,0 CS 5D COMBI
Trafin historiakysely antaa vain kaksi edellistä yksityisomistajan nimeä. Tuo sama Yksityiskäyttö on lukenut omissakin autoissa, jotka eivät varmasti ole ollut minkäänlaisessa diplomaattikäytössä. En sitten tiedä saisiko erikseen esim. puhelinpalvelusta kysymällä vielä vanhemmat omistajat tietää.
In Memoriam: 900i ´86, 900S ´90 RE85, 900S ´91,9000i ´96 RE85 ja 9000CSE 2.0t ´95 RE85, 9000CSE Jubileum 2.3T ´97 RE85