Mullakin on tuo sama vaiva lämpömittarin suhteen.. (2.3CDE -97) Viisari ei ole puoliväliä nähnytkään
Mutta asiasta aiheeseen: Oman kotteroni huurtumisvaiva selvisi viimein tänään, kun hoksasin sisäilman takaisinkierrätysläpän jumivan päälle. No tietysti ajattelin syyn löytyvän läppää liikuttavasta moottorista, joten purin sen auki, mutta kaikki näytti olevan kunnossa ja se toimi hienosti suoraan akkuvirralla. Moottoriin tulevaan liittimeen tulee jännite, mutta läppä ei vain liiku
. Nappia painellessa ledi syttyy/sammuu ja jostain kojetaulun sisältä kuuluu vaimeaa "vinkunaa". Liittimen napojen +/- vaihtavat paikkaa, eli homma näyttäisi olevan OK, mutta moottori ei vain pyöri.
Tein ACC:n kalibroinninkin, eikä näyttöön tullut vikakoodia.
Välillä kuitenkin joku satunnaispuppugeneraattori laittoi moottorin toimimaan, mutta sen verran harvoin, että päätin ajaa läpän auki asentoon ja jättää töpselin irti.
Huurtumisen takia vaihdoin muutama viikko sitten jo kennonkin, mutta syy lienee ollut koko ajan ollut takaisinkierrätyksessä.
Löytyisiköhän jostain ACC:n kytkentäkaavio/toimintaselostus, niin voisi yrittää selvittää missä vika..?
PS. Jos joku kaipaa ehjää kennoa, niin yksi ylimääräinen löytyy...