Aamulla käynnistin tonnarini, vm. -96 2.0 turbo, asteita -2 eli pikkupakkasta. Check radiator merkkivalo syttyi. sammui kun laittoi vähän kaasua, syttyi taas kun kierrokset laski. tätä kesti hiukan aikaa, kai siihen asti kun kone alkoi lämmetä (oli vähän kiire, piti lähteä kylmällä koneella liikkeelle)
Mistäköhän moinen? Termostatti vaihdettiin muutama tuhat km sitten.
Koo
outoa - vika?
Re: outoa - vika?
Onko termostaatin vaihdon jälkeen tullut tarkastettua pakkasnesteen määrää ? itsellä sama juttu kun laittoivat defan lohkiksen merkkiliikkeessä niin viikon jälkeen sai laittaa 0.5 l pakkasnestettä kun oli kaikki ilmat poistuneet joka "nurkasta".a9000 kirjoitti:Aamulla käynnistin tonnarini, vm. -96 2.0 turbo, asteita -2 eli pikkupakkasta. Check radiator merkkivalo syttyi. sammui kun laittoi vähän kaasua, syttyi taas kun kierrokset laski. tätä kesti hiukan aikaa, kai siihen asti kun kone alkoi lämmetä (oli vähän kiire, piti lähteä kylmällä koneella liikkeelle)
Mistäköhän moinen? Termostatti vaihdettiin muutama tuhat km sitten.Koo
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"