9000 kannesta
9000 kannesta
jeps olen tuossa kasailemassa 9000 turboon konetta ja tuli tuossa mieleen kysellä miten herkästi nokka akselit pyörivät kannessa jos laakeripukit on vedetty momenttiin ja nostimet on pois paikaltaan
Kyllähän niiden pitäisi kohtuu vaivattomasti pyöriä paikallaan, mikäli nostimet eivät ole paikalla eikä kettinki vielä rattailla... 

Käyttis: 9000CS 2.0t -96
Kakkosauto: Opel Vectra C -07 OPC-line farkku 1.9DTH 150hp
Ex-tonnarit: 9000CD 2.3TA -91 ja 9000CD 2.0T16 -90
jäsen# 1960 mobiiili: 050-3763335
Kakkosauto: Opel Vectra C -07 OPC-line farkku 1.9DTH 150hp
Ex-tonnarit: 9000CD 2.3TA -91 ja 9000CD 2.0T16 -90
jäsen# 1960 mobiiili: 050-3763335
-
- "Turbo"
- Viestit: 285
- Liittynyt: To Maalis 04, 2004 10:17
- Paikkakunta: Käläviä
Jep, totta. Itelläkin on yksi kansi jota on höylätty 0.75mm ja kannen ollessa irrallaan pyörii nahkeesti. Mutta momenttiin vedettynä ei hämminkiä. On myös sattunut toisinpäin ja laakeri holkit lähti matkaan sisäänajo matkalla.turporuuvi kirjoitti:Jos on kansi kierossa niin tahkeesti pyörii, muista öljytä pukit ennenku pistät nokat paikolleen
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
jep kyllä on pukit oikein päin ja vielä oikeasssa järjestyksessä. tein tuossa linjan tarkistuksen ja jonkin verran linja oli vino ja oikasin tuossa viime yönä linjan suoraksi joten ei enää ongelmaa . Oli tosi vähästä kiinni nyt nokka akselit yörivät niinkuin pitääkin. Mulla on 2 jossa ihan sama vika . kokeilin vetää kannen momenttiin lohkoon mutta nokat ei yörineet kevyesti sitten millään.