Korjauskustannukset Vrt 900<->9000
-
- "Kaasari"
- Viestit: 28
- Liittynyt: La Joulu 18, 2004 15:58
- Paikkakunta: Kokkola
Korjauskustannukset Vrt 900<->9000
Kuinka paljon kalliimmat korjauskustannukset on 9000:ssa verrattuna 900:seen? Olen kuullut sellaista nimittäin, että 9000:ssa on sen verran paljon suuremmat korjauskustannuket, ettei sen pito oikeastaan kannata. Mitä kokemuksia teillä on?
Ei mitään autoa kannata pitää, jos noin ajattelee.
Tonnareitakin on monenlaisia - karvalakkeja ja kaikilla herkuilla. Yhtälailla se ysisatkunkin ilmastointi kalliiksi käy jos se hajoaa..
Satkuissa on karvalakkien osuus paljon suurempi, kuin tonnareissa, joten keskimäärin satkusta hajoaa halvempia osia. :-)
Tonnareitakin on monenlaisia - karvalakkeja ja kaikilla herkuilla. Yhtälailla se ysisatkunkin ilmastointi kalliiksi käy jos se hajoaa..
Satkuissa on karvalakkien osuus paljon suurempi, kuin tonnareissa, joten keskimäärin satkusta hajoaa halvempia osia. :-)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Eikait sitä ole paikallisen esson baarissa tullu istuttua
Sillä vähäisellä kokemuksella(14000 km)mitä tästä autosta on ja mitä muistelen kotona olleita satkuja ja tonnaria, niin ei sen tontun pito juurikaan sen kalliimpaa ole. Auto kuin auto, mitä enemmän sähköhärveleitä sitä todennäköisempää on, että joku vikaantuu jossain vaiheessa. Ja tontussahan
on yleensä enemmän sähköjä kuin satkussa.

Sillä vähäisellä kokemuksella(14000 km)mitä tästä autosta on ja mitä muistelen kotona olleita satkuja ja tonnaria, niin ei sen tontun pito juurikaan sen kalliimpaa ole. Auto kuin auto, mitä enemmän sähköhärveleitä sitä todennäköisempää on, että joku vikaantuu jossain vaiheessa. Ja tontussahan
on yleensä enemmän sähköjä kuin satkussa.
Eihän tässä nyt siitä ollut kyse, että kumpi on vaikeampi korjata. Kunnon työkaluilla korjaa tonnariakin vaikka päällään seisten. Onhan siinä konetila huomattavasti ahtaampi kuin satkussa, mutta ei siellä mitään ylitsepääsemätöntä ole.mcfeast kirjoitti:Vaikeampi tonnaria on kyllä mielestäni korjata, ei ole läheskään niin hyvin käsillä paikat kuin satkussa.
No jos on vaikeampi korjata --> enemmän tunteja --> isommat korjauskustannukset, tämä siis jos teettää pajalla.rälläkkä kirjoitti:Eihän tässä nyt siitä ollut kyse, että kumpi on vaikeampi korjata. Kunnon työkaluilla korjaa tonnariakin vaikka päällään seisten. Onhan siinä konetila huomattavasti ahtaampi kuin satkussa, mutta ei siellä mitään ylitsepääsemätöntä ole.