axtec kirjoitti:Mistäs saab moottoreista se imusarja käy tonnarin b234 moottoriin?
Ilmeisesti ainakin ng900 mutta käykö 2.0 koneenkin ja onko vapareissa erilainen imusarja?
Käy se 2.0:n ja vaparinkin imusarja siihen. Mulla on omassa takavetototeutuksessa tommonen imusarja missä on kaasuläppä keskellä ja töröttää ylöspäin. Tonnarin imusarjalla totteutuksesta ois tullu vähän turhan HC, kun ahtoputki olisi pitänyt kierrättää kabiinin kautta.
pka kirjoitti:Vahvan internet-MUTU:n pohjalta en suosittele käyttämään vaparin imusarjoja ahdetuissa koneissa.
oliskos tähän jotain järkeen käypää selitystä? siis lähinnä että onko mitä eroa ahdettuun?
entäs bensakiskot, käyvätkö ristiin vai pitääkö olla kyseiseen imusarjaan tarkotettu?
Bensakiskoihin en ota kantaa, sillä se ei ollut tarkoituksenikaan.
Tosiaan tuli kaiveltua nyt koneen ääressä niin näemmä vaparissa on erilainen imusarja. Sentään ei tullut kirjoitettua "väärää tietoa," sillä 900/9-3 vapaastihengittävissä moottoreissa käytettiin Motronicia Trionicin sijaan.
saabi90 kirjoitti:Mihin asti riittää 9000 aeron suuttimet bensalla?
Eiköhän ne sinne jonnekkin 280hv riitä.
9-5 NG | 9-3 SC | 9-3 Aero | 95 V4 | Exät | 9-3 SC TiDs | 9-5 Aero | 900 Turbo T8 x 2 | 9-3 SE | 9000 CS x 4 |
"Having a fast SAAB is like coming out of the closet, you might surprise people, but you're still gay"