Äänestä kertoo jotain myös se, että viikolla eräs Saabeja tuntematon kävi kyydissä ja kysyi että "onko tämä diesel"

Johannes
Ei tosiaankaan värise yhtään, ei millään kierrosalueella, itse asiassa huomattavasti vähemmän kuin ennen ketjunpoistoa (omassani ei pyörinyt kuin toinen tasapainoakseli), mutta omaani tein samassa yhteydessä täyden koneremontin.turbotero kirjoitti:Kertokaa nyt hyvät asiantuntijat selkeästi tuo ketjunpoiston haitta. Onko se siis ihan hirmuinen värinä, kun moni väittää ettei siitä mitään värinähaittaa ole heille ollut, toiset taas toista. Tässä vaan sitten ihmettelee miksi koko ketjuhässäkkä on tehtaalla laitettu. Siis onko hyvä poistaa vai laittaa kokonaan uudet hilut? Ei sitä köyhällä ole varaa kahteen kertaan moista teettää jos ketjun poistolla tulee kaupantekijänä värinöitä roppakaupalla. Autolla ajettu nyt 250 thkm.
Tässä alkaa oleen moinen operaatio nimittäin lähellä.
Kone ei ole tehtaalta tullessa ns tasapainotettu. Jos haluaa tasaisen niin tarvii suorittaa tasapainotus. Ja kuten edellä jo todettu, eri kone -> eri reaktiot.Luultavasti jos kone josta on poistettu ketju ja se tärisee poiston jälkeen, ei ole ihan kunnossa