Ketjunkiristin

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
YKÄ
"Hirsch"
Viestit: 768
Liittynyt: Ke Joulu 31, 2003 17:11
Paikkakunta: lieksa

Viesti Kirjoittaja YKÄ »

Taitaa ketju olla tosi tiukalla,mitenkähän ne muovi osat on siellä kestäny.
Ilmeisesti on koska ketju on edelleen kireellä??.
Mittaa huvikses mikä on mitta minkä se talla on nyt ulkona.
Ja eihän sulla vaan ole sillä tarkoitus sinne töihin ajaa.
Avatar
riisipussi
"Aero"
Viestit: 369
Liittynyt: To Syys 18, 2003 16:51
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja riisipussi »

Ei ole tarkotus ajaa. Kiristinmuovi on ihan kuosissaan aika hyvä rakenne siinä. Talla on aika ulkona. Mittaan huomenna jahka saan irti, kasasin jo venakopan.
9000 CD 2.3 -90
saab_9000_t
"Kaasari"
Viestit: 38
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2004 18:59

Viesti Kirjoittaja saab_9000_t »

oröhöhöm.. :oops: ei tullut viisaalle mieleenkään että se olikin noin pahassa paikassa. kansiremontin aikana kun otin sen pois taisi olla enemmän tilaa käytössä.
Avatar
riisipussi
"Aero"
Viestit: 369
Liittynyt: To Syys 18, 2003 16:51
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja riisipussi »

21mm oli pihalla. On jumalauta kyllä melko sätös, nyt se ei sitten kiristä vaikka kädessä toimi ok. Katotaan mistä poikii.
9000 CD 2.3 -90
YKÄ
"Hirsch"
Viestit: 768
Liittynyt: Ke Joulu 31, 2003 17:11
Paikkakunta: lieksa

21mm

Viesti Kirjoittaja YKÄ »

Oho onpas ollu aika ulkona se talla??,mitenniin ei kiristä heliseekö ketju
Jos se ei sillä jousivoimalla kiristä niin voian sen jousen ottaa pois ja jollain tikulla painaa varovasti sitä tallaa ulos päin niin paljon kuin se kevyesti menee.
Ja sitten jousi takas ja kuunteleen onko ketju sopivan kireellä.
Oisko joku antanu vähän periksi siinä ylikiristyksessä??.
Ei kai sitä ketjuu kannata löysälle jättää,saatta hajota.
Jos se jakopää hajoo vauhdissa tulee täys tuho vauriot on sillon "riitävät".
Avatar
riisipussi
"Aero"
Viestit: 369
Liittynyt: To Syys 18, 2003 16:51
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja riisipussi »

Joo, kireellä oli. Pikkasen helisi kun koekäytin alkuun. Tempasin töihin mennessä iltapäivällä neljällä ekalla vaihteella rajoittajaan ja näky oppivan ketju kiristymään 8)
9000 CD 2.3 -90
Vastaa Viestiin