DIggItaLLr kirjoitti:Mitenkäs?
Eikös 9-5 sama kone ole ahdettuna, toispuoleisesti, mutta kuitenkin. Onnistuisko helpommin kun moottorin vaihto tai vapariviritys.?
Vaparia saa jossain määrin virittää surutta ja moottorinvaihto on vähäpäästöiseen virallisesti helppoa, jos on esittää luovuttaja-auton paperit joilla todistaa, että moottori on vähäpäästöinen. Vaan meneppä ahtamaan se moottori - tuo rinnastetaan moottorin vaihtoon, joten vähäpäästöisyys pitää todistaa. Ja kun moottori on omarakennelma, eikä siis luovuttaja-auton papereita ole näyttää, tarttee leimaa varten dynolapun (alle 270hp ja valmistajan edustajan todistuksen, että verrokiksi kelpaa Aero sekä mahdollisen alustapäivityksen tai alle 210hp, jonka tuo V6 muistaakseni tuuppaa vaparina) sekä VTT:n pussitestin (jolla on nelinumeroinen hintalappu). Tietty sen ahtimen voi jättää muutosleimaamatta ja nykiä aina kausileiman kohdatessa kuuseen sieltä pellin alta, mutta...
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla