vesa67 kirjoitti:Suiten stage1:n bensakartalla on vakiosuuttimet jo tapissa siinä 1 barin kohdalla joten softan päivitys ei tehoihin ja seoksiin enää auta vaan bensan saanti pitää turvata muutoin. Ahtopaineen kontrollia voi kyllä päivittää.
Jos ajat testiä niin otappa veto 1 bar maksimiahdoilla ennen isompia ahtoja ja katso millaiset seokset.
Oho, onko noin.. Kyllä tuossa tosin huomattava ero oli kun paineet nosti 1 -> (reilu) 1.2 bar. Mutta joo, pitänee hommata seosmittari myös, niin kuin tosin egt-:kin .. Jossain videossa näin yhdistetyn egt-/seosmittarin, onko tuollaisista kokemusta?
Itsellä ei ole (ennen kevättä ainakaan) tosin edes enempiä tehoja tavoitella, lähinnä tuo jäykkä hukkis->fuel cut -ongelma pitäisi laittaa kuriin. Katselin silti tossa mitä deka 630:t maksaa, Suomessa vajaa 100e, Jenkkilästä $50
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Tuohonhan maksaisi ilolla tullitkin päälle jos sinne jäisi. Lähettävät vielä Suomeenkin, $24 taisi olla postikuluja jos tilaisi, eli 4 suutinta kaiken kaikkiaan ~170e (+se tulli).