JouniCSE kirjoitti:Oot luistatellu levyn paskaks
.
Kattelin tossa just et loota, kyykkä sun muut on ollu kiinni tässä kuussa 2v, josta kilometrejä nyt 25t. Vuoden saaneet stage 3-vääntöjä ja toisen sitten isompia. Maaliskuusta vappuun oli talviunilla. Käytännössä vaan ~10t ajettu isommilla väännöillä
...
Eihän se ny VOI olla levy
. Ja kaikki lootan perimmäisestä mutterista kytkipolkimeen on uutta orkkisosaa (ml. SRE, vauhtipyörä "koneistettu"), sikäli kun vähänkään vaihdon tarpeessa mikin oli (ei hirveesti, mut luonnollisesti niitä "vahvistuksia"). Ei hemmetti eiks tollanen aeron levy ny kestä yleensä isältä pojalle, vähintään 200tkm? Ehän ny oo hei VOINU tuhota sitä 10tonnissa
. Ei vaan oo mahollista mun(kaan) käytössä
.
Tältä pohjalta kaipaisin fakta vastausta tekniikka-asiantuntijoilta: Voiko tollasta luiston kaltaista tapahtua missään muualla, kuin kytkinlevyssä
.
sisse kirjoitti:Ne muutamat lisäoktaanit mitä vpoveris oli lisäs tehoa just sen rajan verran et kytkin otti itteensä? Tottakai kävit jossain vähän polkemassa kun Vpoweria oli tankissa:)
Tällanen tuntuma on itelläkin, koska koskaan aikaisemmin ei ole vastaavaa tapahtunut. Ja joo tottakai herkutellu
, eikai sitä ny muuten maisteta.
Mut vaikka olis vaan noin, niin aika outoo, koska jos ny "leikitään" et ois 600, ni eihän se ny 100Nm lähellekkään nosta, mitä JouniCSE sano et niillä viel seki kestäny. Vaikkakin mun muistikuva SRE:n ostohetkestä on se, et jatkuva väännön kesto 550Nm aeron levyllä ja 600Nm -740 asetelman omalla levyllä.
Entäs muuten sitten jos se on noin. Onko odotettavissa, että alkaa luistella myöhemmin 98:illakin?
Ei sinänsä, aeron levy kuitista PCS 175€, mutta veikkaan että työ maksaa kolminkertasesti? Ja vie nyt vaihdettavaksi, jos se ei se olekaan
. Eli kiva ois tietää mikä MUU se vois olla?